iOS 11, downloaden of mwah toch maar niet?

21-10-2017 18:52 19 berichten
De nieuwste Apple update: ik hoor wisselende signalen.

Ben wel benieuwd: wie heeft m geïnstalleerd en heeft spijt? Of is het juist een verademing?
Alle reacties Link kopieren
Spijt! Wacht nog maar even.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Prima. Niets aan de hand
Ik heb nergens last van... wel een aantal updates achter elkaar. Zit nu op 11.0.3
Ik update eigenlijk altijd, zonder erbji na te denken of het wel of niet beter zal zijn. Sommige uiterlijkheden zijn even wennen, verder prima. Geen spijt in ieder geval. Dock onderin op je ipad vond ik niet zo nodig, maar ik ben er nu ook al wel weer aan gewend.
Maaique schreef:
21-10-2017 18:54
Spijt! Wacht nog maar even.
Wat is er dan waarom je spijt hebt?
Alle reacties Link kopieren
Welke iPhone heb je? Bij een 7 kun je ‘m gerust installeren. Als je telefoon een 6s of ouder, dan zou ik nog even wachten. 10.0.4 komt spoedig uit.
Alle reacties Link kopieren
Elifantje schreef:
21-10-2017 18:57
Wat is er dan waarom je spijt hebt?
Batterij gaat sneller leeg, apps crashen zomaar en werken niet goed. Toetsenbord valt opeens weg op whatsapp enzo
Internagelaktisch
Spijt, batterij is echt heel snel leeg. Na de laatste update gaat het iets beter maar kan bij matig gebruik nog geen dag met de batterij doen. Ook apps vallen spontaan uit.
Alle reacties Link kopieren
https://www.iculture.nl/gids/sinds-ios- ... ller-leeg/
Alle reacties Link kopieren
Nergens last van, iPhone 7 hier.
dweedledee schreef:
21-10-2017 18:57
Welke iPhone heb je? Bij een 7 kun je ‘m gerust installeren. Als je telefoon een 6s of ouder, dan zou ik nog even wachten. 10.0.4 komt spoedig uit.
Bedoel je niet 11.04.4?

Ik heb een iPhone 6s. Even wachten dus nog maar?!
Dank voor jullie reacties!
Ik heb 'm net als jij nog niet durven installeren. Hoor van vrienden om me heen dat de batterij echt in de middag al leeg is sinds de update en de nieuwere versies van de updates daar nog weinig in verbeterd hebben.
Ik heb wel spijt. Bij mij doet m'n touchscreen het niet goed meer. Heb al de nieuwste update 11.0.3, die beloofde het probleem te verhelpen. Heeft wel iets geholpen, maar nog steeds doet ie het soms niet. Heb normaal nooit geen problemen ermee gehad en heb m'n iPhone ook niet ergens laten maken (wat apple wel suggereert).
Heb een 6s trouwens.
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 10:56
3.15% gewijzigd
Hier de iPhone 6 en geen enkel probleem. Bij t/m de laatste update.
Op de iPhone merk ik amper verschil, op de iPad wel; het uitgebreide toetsenbord is echt fijn! Op een andere iPad ging er iets mis, daar mistten een heleboel foto’s en was een reset incl backup terugzetten nodig, evenals het opnieuw instellen omdat die foto’s plots met alle apparaten werden gedeeld, wat niet bepaald wenselijk was ;-D Verder sommige apps die niet meer worden bijgewerkt, maar wel op iOs10 werkten, werken niet meer op 11, ook jammer.
Alle reacties Link kopieren
Hier iOS bijgewerkt op iPad, IPad mini en iPhone se.

Ik vind het helemaal niks, bij mijn dochters doet de Lego Friends app het niet meer, en zelf vind ik de dock overbodig, is het toetsenbord er niet handiger op geworden, het swiped niet meer zo lekker, en als ik bij internetten iet saan raak op de touchscreen blijft het plaatje soms “hangen” tot op het startscherm toe.

En die batterijduur ja: Om de batterijduur te bevorderen, zet ik mijn foon vaker op vliegtuigstand, gebruik de energiestand en schakel bluetooth uit.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hier een 6splus, geen problemen, alleen is de batterij iets sneller leeg. Maar een hele dag forummen redt hij nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven