Elephone p9000

08-11-2017 00:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Mijn oude mankeert blijkbaar wat aan de microfoon, ik ben niet altijd verstaanbaar. Momenteel heb ik een Samsung Galaxy S4 mini.

Ik wil Android en betaalbaar, liefst <250 euro.


Ik heb de Elephone p9000 op het oog. Op Tweakers komt die aardig goed uit de verf. Als ik naar reviews over telefoons kijk, dan lees ik dat de vingerafdrukscanner het niet altijd goed doet. Heb je dat ding altijd nodig, of kun je je telefoon ook gewoon "onbeveiligd" laten? Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om hem te beveiligen. Voor mijn gevoel is zo'n scanner meer voor "boys and their toys".

Heeft iemand deze telefoon, en hoe bevalt hij?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het merk ken ik niet dus kan daar niets over zeggen. Een beveiliging zou ik wel aanraden op de telefoon, kan ook een pincode zijn. Stel dat je je telefoon kwijt raakt dan zou eenieder toegang hebben tot jouw telefoon en de apps (mail, FB, whatsapp, etc). Dat wil je liever voorkomen, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie. Ik heb daar eigenlijk nog nooit aan gedacht, alleen aan het financiële plaatje, dat niet dramatisch is op een prepaid. Ik heb geen abonnement of automatisch opladen dat me kapitalen zou gaan kosten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ok, maar je hebt wel een smartphone die jou direct toegang geeft tot jouw mail en andere persoonlijke zaken?
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat ik er maar eens een code op moet zetten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het kost wat meer tijd om je scherm tevoorschijn te krijgen, maar het is wel veiliger. Succes met de keuze voor je nieuwe telefoon. Als die Elephone hapert met de vingerafdruk, dan kun je alsnog een code invoeren.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij best erg als je niet in je telefoon kan omdat de vingerafdrukscanner het niet doet. Het zou mij zenuwachtig maken. :rofl:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dabedoelikdus.... ;-)

Telefoons worden steeds slimmer en ik steeds dommer, denk ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon met vingerafdrukscanner. ik kan er elke keer voor kiezen om te ontgrendelen met mijn vingerafdruk, of met zo'n patrooncode. dat kun je dus naast elkaar aanzetten, je kunt er dan altijd zelf in hoor :)
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
oh en mijn vingerafdrukscanner hapert ook soms. maar je hebt vier pogingen en dat gaat uiteindelijk dan goed. en als dat toch onverhoopt niet lukt dan vraagt ie dus om je code.
het is wat het is
Kijk eens naar de Nokia 5. Die hebben wij op het werk en ik (zeer kritisch en privé telefoons van 700-800 euro) vind 'm niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Nokia5 ziet er stevig uit (metaal) en de MotoG5 lijkt ook wel iets. Helaas hebben ze een nano-simkaart nodig. Ik durf mijn simkaart niet nog een keer te knippen. Dan zou ik dus een ander (prepaid) nummer moeten nemen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Kun je de sim niet wisselen bij de winkel van je provider of online? Zonde als je de keus van een telefoon moet laten afhangen van het formaat van de simkaart.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij motorola, ook Android. En inderdaad, je kunt je simkaart gewoon inwisselen bij je provider, krijg je een andere.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven