Welke goedkope smartphone kopen?

28-02-2018 15:41 19 berichten
Ik heb plotseling nieuwe smartphone nodig maar wil er niet teveel aan uitgeven. Ik heb
Sim only en gebruik de telefoon nauwelijks om te internetten wel om te bellen. Een redelijke camera
Is ook handig. Allerlei extra,s hoeven voor mij niet. ik heb al bij de consumentenbond gekeken maar zie
alleen maar vrij dure telefoons.
Wie kan mij een goede aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Een Huawei
Alle reacties Link kopieren
Motorola, die hebben telefoons van rond de € 150.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Samsung galaxy .model uit 2016. J3 . 129,€.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een LG Q6 van 220 euro.
ik geef mn bek ook maar een douw
Samsung a serie
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor een samsung gaan. Heb zelf een A3 mini met sim only abonnement. Prima telefoon voor weinig gebruik.
chrisjoh schreef:
28-02-2018 16:02
Samsung galaxy .model uit 2016. J3 . 129,€.
Ja, die heb ik. Heel tevreden mee.
Ik zou niet voor een goedkope Samsung gaan, heb ik 1x gedaan en die had na een jaar al problemen dat bepaalde apps niet konden en na 2 jaar was die echt op (heel traag, vastlopen en batterij was binnen een halve dag leeg ondanks dat je wifi en alles uit had gezet).

Heb nu een Huawei en die bevalt tot nu toe prima.
Ik zou best voor een goedkope Samsung gaan. Het ligt er gewoon aan wat je ermee wilt doen. Had hiervoor ook een goedkope Samsung, maar de kwaliteit van de camera was niet zo denderend en daarom wilde ik een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Sony Xperia Z1. Een wat ouder model met een goede camera.

Afbeelding
https://www.belsimpel.nl/sony-xperia-z1/paars
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
closednote schreef:
28-02-2018 16:17
Ik zou niet voor een goedkope Samsung gaan, heb ik 1x gedaan en die had na een jaar al problemen dat bepaalde apps niet konden en na 2 jaar was die echt op (heel traag, vastlopen en batterij was binnen een halve dag leeg ondanks dat je wifi en alles uit had gezet).

Heb nu een Huawei en die bevalt tot nu toe prima.
En ik had n huawei .en mijn man ook. Beviel ons beide niet. Nu alle twee n Samsung.
Moet zeggen dat wij geen intensieve gebruikers zijn. Ik hoofdzakelijk om te whatsAppen .

Moet eerlijk zeggen als ik met mijn iPad ook kon bellen. Had ik geen telefoon nodig .mijn iPad doe ik alles op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf net de Huawei P Smart gekocht voor 250 euro. Krijgt erg goede reviews and bevalt mij tot nu toe ook heel goed, ziet er goed uit, mooi scherm en hele goede specificaties voor het geld.

Ik weet niet of je tech leuk vindt maar je kunt altijd zelf op de bekendere techsites zoeken naar reviews (bijvoorbeeld op techradar, tweakers etc.).

Dit model van Huawei krijgt goede reviews overal. Enige wat ik niet weet is hoe het met de duurzaamheid zit, hoe lang gaat de batterij mee etc.
Alle reacties Link kopieren
De samsung J3 uit 2016 kun je beter niet nemen, die krijgt geen updates meer! De 2017 versie wel, iig tot eind 2019.
Ik was toevallig vorige maand op zoek naar een goedkope telefoon en las dit op de samsungsite, daarom heb ik de 2017 versie gekocht voor mijn schoonvader.
Alle reacties Link kopieren
Oh en de a serie is ook prima, mijn vriend heeft de a3 2017en ik de a5 2017en wij zijn er beiden erg tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand geleden een MOTO E4 van Motorola gekocht. Was € 149- en heeft goede reviews. Bevalt mij goed.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
28-02-2018 17:34
De samsung J3 uit 2016 kun je beter niet nemen, die krijgt geen updates meer! De 2017 versie wel, iig tot eind 2019.
Ik was toevallig vorige maand op zoek naar een goedkope telefoon en las dit op de samsungsite, daarom heb ik de 2017 versie gekocht voor mijn schoonvader.
Heb er n iPad bij waar ik alles op doe.dus voor mij is ie prima. Doe veel niet zo veel met de telefoon.
De iPhone is natuurlijk je van het. Als ik geld genoeg had.kocht ik telkens de nieuwste uitvoering 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat de j3 2016 jou goed bevalt chrisjoh,ik zeg ook nergens dat het geen goede telefoon is ik zeg alleen dat hij geen updates meer krijgt ;-)
Over de iphone heb ik niks gezegd, ik ben niet bekend met wat voor apple apparaat dan ook dus zal daar nooit de voorkeur aan geven, ik hou het bij samsung. :-)
Alle reacties Link kopieren
Koop er een die goed is en ook voorlopig geüpdatet wordt bv een Nokia 2 en heel betaalbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven