Fitbit start niet op :-(

03-03-2018 11:07 8 berichten
Sinds gisteren heb ik een fitbit Charge 2. Ik heb de app gedownload (Samsung S8)
Blue tooth aan, Fitbit is volgeladen maar hij blijft op t beginscherm :Set up staan.

Ik heb alle tips van internet geprobeerd maar niets helpt. Voor ik met Bol contact opneem wil ik eerst even informeren of iemand deze klachten herkent?
Alle reacties Link kopieren
Staat bluetooth aan of hoeft dat niet?
Oh ja dat zeg je. :)
Maar je hebt die fitbit geselecteerd en verbinding gemaakt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En je kan er niet op klikken zodat ie gaat setuppen?
nee er gebeurt helemaal niets :-(
Het gekke is dat blue tooth van mijn samsung wel de fitbit vindt maar de app dus niet.
Ik heb een fitbit flex 2 en die kun je resetten als hij in de oplader zit. Door knopje op de lader ingedrukt te houden. Kan dat met die van jou misschien ook?
Bij mij moet trouwens bluetooth en locatie aan staan om te synchroniseren.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter contact op nemen met Fitbit zelf, hun klantenservice kun je wel via twitter of FB vinden. Zo hebben ze mij ook geholpen toen er problemen waren me de fitbit app.

Op twitter vind je ze onder @fitbitsupport
Resetten! Zoek op youtube hoe. Dat helpt echt bijna altijd.
Alle reacties Link kopieren
Resetten inderdaad. Fitbit in de charger doen, 4 tellen de knop indrukken en vasthouden. Dan start de fitbit opnieuw op. Vandaaruit verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven