Oude macbook overkopen?

04-03-2018 10:49 7 berichten
Het gaat om een ouder model uit 2008. Er is een snelle SSD ingezet en het geheugen uitgebreud met 8 GB. Ik zou er max 200 euro voor geven, is dit het waard?
Ik heb er zelf weinig verstand van maar zag wel dat de batterij makkelijk te vervangen is met een klepje onderaan de laptop. Dat scheelt ook weer in de kosten als de batterij na een tijd vervangen moet worden.
Nee, er kan geen waarschijnlijk geen nieuwer besturingssysteem op dan Mavericks wat schijnbaar niet meer ondersteund wordt door Apple. Je kunt er nog prima mee internetten en tekstverwerken maar dingen zoals photoshop kun je vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Een computer van 10 jaar oud is antiek! Het is nooit een goed idee om daar nog geld aan uit te geven, tenzij je een verzamelaar van antieke computers bent.

Koop gewoon een goedkope windowslaptop als je geen geld hebt, daar kun je 10x meer mee als die oude meuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen, veel te oud.
Die modellen uit 2007/2008 werden geplaagd door een structureel probleem m.b.t. de GPU (grafische kaart). Toen was er een verlengde garantie van vier jaar hiervoor.
Doe het niet, is mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar oud is echt waanzin vind ik. Ik geef mijn Apple laptop meestal weg na 4 jaar...
Bedankt voor de reacties.

Ik zie er vanaf :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven