Miniaturen verwijderen Chrome

03-09-2018 15:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een nieuwe pagina open in Chrome, zie ik miniaturen van de pagina's die ik eerder geopend heb. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die niet meer zie?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Rechtsboven in het miniatuurtje komt een kruisje tevoorschijn als je er met je muis naar toe gaat. Op het kruisje klikken en weg is ie.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Als je op het kruisje klikt dan verberg je alleen die specifieke website en komt er een andere voor in de plaats. Helemaal uitschakelen kan niet. Tenminste, niet via Chrome zelf. Er zijn geloof ik wel extensies waarmee je de beginpagina kunt aanpassen, maar ik zou zo niet weten welke kan wat jij wil. Misschien even zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik inderdaad gevonden, maar kun je ook een optie aanvinken zodat die miniaturen niet meer verschijnen?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
03-09-2018 16:14
Dat had ik inderdaad gevonden, maar kun je ook een optie aanvinken zodat die miniaturen niet meer verschijnen?
Wil je gewoon een lege pagina als je een nieuwe tab opent?
Dan kun je deze extensie installeren.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
03-09-2018 16:15
Wil je gewoon een lege pagina als je een nieuwe tab opent?
Dan kun je deze extensie installeren.
Bedankt! Ik had wel ergens gevonden dat ik een lege pagina kon installeren, maar hoe, dat werd niet duidelijk. Ik heb er echt lang naar gezocht en nu heb ik het antwoord binnen een paar minuten, geweldig.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven