Digi
alle pijlers
Online.nl frustraties
dinsdag 16 oktober 2018 08:07
Nooit maar dan ook echt NOOIT aangeven dat mensen je internetaccount kunnen gebruiken wanneer je er zelf niet meer woont.
Je bent waarschijnlijk zelf niet zo duidelijk geweest bij de aanvraag, tenminste wanneer je net zo warrig je verhaal gedaan hebt bij de provider als hier.
Volgende keer duidelijker aangeven abonnement huis A opzeggen op 31 juli, nieuw abonnement huis B ingaan per 1 augustus (of eerder wanneer je gaat klussen). Geen gebruik meer maken van internet van huisbasen of anderen.
Je bent waarschijnlijk zelf niet zo duidelijk geweest bij de aanvraag, tenminste wanneer je net zo warrig je verhaal gedaan hebt bij de provider als hier.
Volgende keer duidelijker aangeven abonnement huis A opzeggen op 31 juli, nieuw abonnement huis B ingaan per 1 augustus (of eerder wanneer je gaat klussen). Geen gebruik meer maken van internet van huisbasen of anderen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 16 oktober 2018 08:09
Boomtak2 schreef: ↑16-10-2018 07:51Dat abbonement loopt nog een jaar, dus ik dacht nouja dan gebruiken die het maar want ik ben dat geld toch kwijt.
Ons abbonement deed het inmiddels weer goed dus daarom baal ik er ook zo van dat ik niet gewoon het abbonement op heb gezegd. Dan maar betalen voor niks, dat had nu nog beter geweest
Je kunt een abonnement toch gewoon meeverhuizen? Het loopt nog een jaar, de rest van het abonnement gebruiken in de nieuwe woning.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 16 oktober 2018 08:12
Bewoner B van jullie nieuwe adres dient een enig bewoner verklaring af te gooien anders blijft dit gedonder.
Online is overigens de opdrachtstuurder dus daar zijn mensen aanwezig met communicatie problemen.
(In 11 jaar dus geen fluit verandert) die verhuiskosten zou ik sowieso terugeisen gaat nergens over.
Online is overigens de opdrachtstuurder dus daar zijn mensen aanwezig met communicatie problemen.
(In 11 jaar dus geen fluit verandert) die verhuiskosten zou ik sowieso terugeisen gaat nergens over.
dinsdag 16 oktober 2018 08:22
Een internetabonnement neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Je geeft aan dat je gaat verhuizen en dan neem je je contract gewoon mee, net als je energiecontract.Boomtak2 schreef: ↑16-10-2018 07:51Dat abbonement loopt nog een jaar, dus ik dacht nouja dan gebruiken die het maar want ik ben dat geld toch kwijt.
Ons abbonement deed het inmiddels weer goed dus daarom baal ik er ook zo van dat ik niet gewoon het abbonement op heb gezegd. Dan maar betalen voor niks, dat had nu nog beter geweest
dinsdag 16 oktober 2018 08:57
???? Dan neem je toch alsnog je eigen internetaansluiting mee? Wat heeft niet mogen klussen en andere meubels nou te maken met een internet-contractje?! Je hebt de zaken gewoon bizar raar geregeld.Boomtak2 schreef: ↑16-10-2018 08:23Nouja het probleem is dat de huur van dit huis niet helemaal gaat zoals normaal. We zitten hier omdat de man die het huis verhuurt is gaan samenwonen, maar het huis weer terug wil als zijn relatie uit gaat. Alle meubels etc moeten ook blijven staan en we mogen ook niet klussen. Ben gewoon stom geweest om niet te vragen of het internet er ook bij zat, maar heb vaker huurhuizen gehad en ben gewoon gewend om mijn abbo mee te nemen.
dinsdag 16 oktober 2018 11:13
Lucifer2018 schreef: ↑16-10-2018 08:48Tja als je net zo onduidelijk bent tegen de provider dan snap ik wel waar de fout zit.
Ja ik snap het ook niet.
dinsdag 16 oktober 2018 13:34
Als Online op het nieuwe adres niet dezelfde diensten kan leveren, kun je beëindigen (art 13.4)
En ze kúnnen niet leveren, omdat de koperdraadjes al bezet zijn door een andere provider van een andere klant (je huurbaas).
Maar door de verwarring hebben ze een verhuizing van de dienst en daarom de opzegging van het abonnement van je verhuurder in gang gezet.
In elk geval moet je ook even nadenken over de gevolgen van andermans internet verbinding te gebruiken en omgekeerd.
Wat als de huurder op je oude adres als hobby hacken heeft?
En ze kúnnen niet leveren, omdat de koperdraadjes al bezet zijn door een andere provider van een andere klant (je huurbaas).
Maar door de verwarring hebben ze een verhuizing van de dienst en daarom de opzegging van het abonnement van je verhuurder in gang gezet.
In elk geval moet je ook even nadenken over de gevolgen van andermans internet verbinding te gebruiken en omgekeerd.
Wat als de huurder op je oude adres als hobby hacken heeft?
dinsdag 16 oktober 2018 13:41