Startpagina Viva forum verspringt steeds.

29-03-2019 08:16 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik de startpagina open verspringen de berichten/teksten de eerste 10/20 seconden steeds. Klik ik bijvoorbeeld ergens op, blijkt er inmiddels een ander topic te staan dat ik dan open. Ik word er een beetje kriegel van. Hebben jullie dat ook of ligt dat aan mijn laptop/browser of aan nog iets anders.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Da's al tijden een drama.
Klopt...vandaag echt erg...verstuurde nieuwsbrief was ook al niet te volgen...zullen wel technische issues hebben...hier met Google Chrome
Alle reacties Link kopieren
Het ergste vind ik als ik per ongeluk op een ‘lees ook’ klik, straks denken ze nog dat ik die 9-van-de-10-keer-seks-gerelateerde-meuk écht lees. @(
.
Alle reacties Link kopieren
‘Het is doorgegeven aan de TD’

‘De TD is er druk mee bezig’

‘Wil je ons mailen met de vermelding van je dievais, bloedgroep, huisnummer en de meisjesnaam van je moeder?’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja bekend. Doen ze niks aan
Irritant inderdaad.
Ik wacht nu zeker 20 sec voor ik iets aanklik. Dat scheelt me een hoop irritatie.
Maar kijk je dan zonder adblocker? Want dat is echt niet te doen. Zonder advertenties verspringt er bij mij niets.
Heb ik ook op mijn telefoon. Duurt maar paar sec. Ik moet geduld hebben voor ik iets aanklik.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-03-2019 09:25
Maar kijk je dan zonder adblocker? Want dat is echt niet te doen. Zonder advertenties verspringt er bij mij niets.
Hoe doe jij dat, kijken zonder advertenties?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
29-03-2019 10:00
Hoe doe jij dat, kijken zonder advertenties?

Met een adblocker dus. Kijk even bij de extensies die je kunt downloaden voor je browser.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook. Enorm irritant.
When in doubt, the auditor is always right!
Ja, zonder adblocker is het niet te doen. Geldt voor veel sites, bijvoorbeeld ook Nu.nl. De beste is Ublock Origin, beschikbaar voor Safari, Chrome, Chromium, Edge, Firefox en Opera.

Wat ik zelf ook altijd doe is kijken welke topics ik wil openen en dat doe ik dan met de rechtermuisknop en dan "openen in apart venster" of iets wat daar op lijkt. Dat kun je ook doen door de Shift-knop ingedrukt te houden als je op een link klikt. Zo open je eerst alle topics in hun eigen tabblad en vervolgens kun je ze rustig afwerken en sluiten. Anders blijf je heen en weer klikken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-03-2019 12:05
Met een adblocker dus. Kijk even bij de extensies die je kunt downloaden voor je browser.

Heb jij toevallig ook een tip voor addblocker op je telefoon?
Op mijn laptop heb ik het wel (heerlijk), maar op telefoon nog niet. Voor Firefox of Chrome?

Of iemand anders die dit weet?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Dit is inderdaad ook de reden dat ik mijn laptop voorzien heb van een adblocker.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
29-03-2019 20:58
Ja, zonder adblocker is het niet te doen. Geldt voor veel sites, bijvoorbeeld ook Nu.nl. De beste is Ublock Origin, beschikbaar voor Safari, Chrome, Chromium, Edge, Firefox en Opera.

Wat ik zelf ook altijd doe is kijken welke topics ik wil openen en dat doe ik dan met de rechtermuisknop en dan "openen in apart venster" of iets wat daar op lijkt. Dat kun je ook doen door de Shift-knop ingedrukt te houden als je op een link klikt. Zo open je eerst alle topics in hun eigen tabblad en vervolgens kun je ze rustig afwerken en sluiten. Anders blijf je heen en weer klikken.
Deze geïnstalleerd en wow wat een verschil. Had ik dat maar eerder gedaan, echt super bedankt!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Topics verspringen ook steeds.
mevrouwiglesias schreef:
30-03-2019 16:35
Deze geïnstalleerd en wow wat een verschil. Had ik dat maar eerder gedaan, echt super bedankt!
Fijn :-)
Er ziiten ook nog allerlei instellingen in, maar de standaardinstallatie werkt in de meeste gevallen prima. Heel soms werkt een site niet goed met Ublock Origin, dus dan kun je hem even uitschakelen, of klooien met de instellingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven