Addblocker verdwenen

04-05-2019 13:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr, mijn addblocker is opeens verdwenen en ik kan 'm ook niet meer downloaden. Hebben meer mensen daar last van. Ik word gillend gek van al die advertenties. En als ze nu nog stil stonden, maar het zijn bewegende beelden. Ook tussen de teksten van websites. Help!
"Boring conversation anyway"
Hier niet helemaal verdwenen maar half uitgeschakeld. Hoe ik het weer aan moet krijgen is me een raadsel maar inderdaad gillend gek van de advertenties.
Dan download je toch een andere? Plugins worden soms onbruikbaar als ze verouderd zijn, uit veiligheidsoverwegingen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-05-2019 13:08
Dan download je toch een andere? Plugins worden soms onbruikbaar als ze verouderd zijn, uit veiligheidsoverwegingen.
Suggesties?
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb dit ook! Ik kan 'm ook niet meer downloaden :(
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je firefox?

op nu.nl staat hier iets over
https://www.nu.nl/internet/5874846/fire ... icaat.html
Alle reacties Link kopieren
Oké, dan is het gewoon een kwestie van geduld hebben.
"Boring conversation anyway"
Is mij ook wel 'ns gebeurd en dan download ik opnieuw en dan werkt het weer. Ik heb momenteel zelfs 3 van die addblocksymbooltjes in mijn balk staan op de laptop. Dus blijkbaar komen ze ook wel 'ns vanzelf weer terug na te zijn vastgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is hij wel eens uit maar ik kan hem dan weer aanzetten via instellingen hulpprogramma's/extensies van mijn browser(chrome)
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
04-05-2019 14:30
Is mij ook wel 'ns gebeurd en dan download ik opnieuw en dan werkt het weer. Ik heb momenteel zelfs 3 van die addblocksymbooltjes in mijn balk staan op de laptop. Dus blijkbaar komen ze ook wel 'ns vanzelf weer terug na te zijn vastgelopen.
Ik kon hem niet opnieuw downloaden omdat ik volgens de site geen internet verbinding had.
Blij dat het probleem niet in mijn computer zit.
Hier niks aan de hand maar wellicht kun je ghostery proberen. Daarmee kun je reclame blokkeren en bepaalde trackers van websites die je willen volgen.
Alle reacties Link kopieren
Windows, MacOS, Linux, iOS, Android? Welke browser?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook in mijn firefox, heb net dit gedaan en het heeft geholpen (bij add ons zoeken naar adblock en dan niet de light maar de plus)

https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... src=search
Alle reacties Link kopieren
Als het nog bij extensies staat, terug aanzetten of verwijderen en opnieuw installeren.

Ah, je gebruikt Firefox? Dan zal het vanzelf opgelost worden, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
amy2010 schreef:
04-05-2019 15:51
Heb ik ook in mijn firefox, heb net dit gedaan en het heeft geholpen (bij add ons zoeken naar adblock en dan niet de light maar de plus)

https://addons.mozilla.org/en-US/firefo ... src=search
Allemaal geprobeerd, ik heb ook firefox, had altijd de addblock plus, maar hij is gewoon verdwenen en opnieuw downloaden lukt niet meer ivm veiligheidscertificaat. Volgens nu.nl wordt eraan gewerkt, dus ik wacht af. Vond het een hele fijne blocker.
"Boring conversation anyway"
granny71 schreef:
04-05-2019 15:20
Ik kon hem niet opnieuw downloaden omdat ik volgens de site geen internet verbinding had.
Blij dat het probleem niet in mijn computer zit.
Hier precies dezelfde melding.
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik heb 'm weer, icoontje staat weer bovenaan en geen gezoef meer over mijn scherm van irritante plaatjes
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ja het was vandaag al gefixt in de testversie. Misschien eerder want het was me niet opgevallen omdat ik een setting had veranderd waardoor de getroffen extensies gewoon waren blijven werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
BriannaF schreef:
04-05-2019 16:00
Allemaal geprobeerd, ik heb ook firefox, had altijd de addblock plus, maar hij is gewoon verdwenen en opnieuw downloaden lukt niet meer ivm veiligheidscertificaat. Volgens nu.nl wordt eraan gewerkt, dus ik wacht af. Vond het een hele fijne blocker.
Oh, ik had het net voor dat ik het bericht plaatste weer teruggekregen via die link. Hoop dat het nu is opgelost voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik had al heel lang geleden, ik dacht 2017, die instelling al veranderd (dat een verlopen certificaat genegeerd moet worden) dus die instelling was nog present en kwam onverwachts weer van pas. Natuurlijk niet wat ze beoogden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven