Toch reclames mét ADblocker

05-05-2019 18:28 11 berichten
Hallo lezers, deze tamelijke digibeet heeft sinds vandaag ineens reclames op alle websites. Dat terwijl ik een ADblocker geinstalleerd heb.
Ik surf of mijn laptop met Firefox. :nerd:

Opnieuw installeren lukt niet; ik krijg deze mededeling : Downloaden mislukt. Controleer uw verbinding.
Een andere poging geeft als mededeling, dat installatie niet mogelijk is omdat de AD-on beschadigd lijkt.
Mijn browser blokkeert installatie, ik geef toestemming.

Eerst de vorige ADblock verwijderen gaat niet want ik zie het ADblock logo nergens.
Vroeger stond dat rechtsboven in beeld, nu niet meer.

Hoe nu verder?
Dank voor het meedenken.
digi/addblocker-verdwenen/list_messages/442034
Alle reacties Link kopieren
Je moet eerst je oude ad blocker de-installeren, daarna opnieuw installeren. Ik had dit vorige week ook, uiterst irritant.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle Add-ons van Firefox werken even niet, vanwege verlopen licenties. Werken ze aan, maar rete-irritant!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkte het gisterenavond weer. Icoontje terug, reclames weg en ik heb niets hoeven doen.
"Boring conversation anyway"
OKEE, dan ben ik blijkbaar niet de enige en is het een kwestie van geduld.
Ben nu gerustgesteld. Dank!
Alle reacties Link kopieren
Hier vind je meer info:
https://www.nu.nl/internet/5874846/fire ... redirect=1
Alle reacties Link kopieren
O vandaar, ik had ook opeens een ADD-on die niet meer werkt (van last pass), goed om te weten dat Firefox er aan werkt.
Firefox ondersteunt adblock plus niet meer en de reden waarom je geen andere kan installeren is hoogstwaarschijnlijk omdat je Javascript is verouderd, dus die moet je eventjes opnieuw installeren. Als je dat hebt gedaan dan kan je het beste Ublock nemen, die wordt wel ondersteunt door Firefox.
Na het installeren van een aangeboden update van Firefox is de ADblock weer in beeld, gelukkig. :cheer:

Nou moet ik nog achter het javascript aan....
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook kan doen is gewoon van browser wisselen. Opera, Chrome of Safari zijn prima alternatieven. Scheelt weer dat je niks technisch hoeft te doen :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven