Photoshopper gezocht

16-08-2019 22:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar! Ik zou willen vragen of iemand, gedreven in photoshop, een plaat voor mij zou willen bewerken.

Ik zou graag het Puttertje van Fabritius namaken in 3D. Hiervoor zou ik een afbeelding van het schilderij willen zonder: vogel, de 2 “metalen stangen” en het kettinkje.

Wellicht is er iemand die dit voor mij wil doen? Natuurlijk niet voor niets (ik weet het vormgeven/ontwerpen/photoshoppen is een vak!). Zelf prepareer ik vlinders/spinnen en heb nog enkele in lijst staan. Ook ministolpjes met kever of schorpioen. Ook heb ik nog een aantal romans liggen. Wellicht ruilen? (Ik stuur items naar keuze dan op en neem de verzendkosten voor mijn rekening).

Ik hoop dat iemand dit leuk vindt om te doen. Hoor het graag:)
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje goede resolutie hebt, wil ik het best proberen :) Kan niets beloven, maar vind het leuk om ermee te kloten ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer online een goede resolutie te vinden:)
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Wellicht deze?

https://www.kunstkopie.nl/a/fabritius-c ... CLUDE=LIST

Wat zou ik voor u terug kunnen betekenen?
TheSky=moreBlue@Malibu
Je wil Het puttertje namaken maar dan zonder de vogel? :-D
De vogel is toch juist het belangrijkste of ben ik nou gek?
Mare dan is t niet echt meer iets of zeg ik iets geks..
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 22:12
Je wil Het puttertje namaken maar dan zonder de vogel? :-D
De vogel is toch juist het belangrijkste of ben ik nou gek?
Levensecht gaat die worden;) ik heb een opgezette (raamslachtoffertje)
TheSky=moreBlue@Malibu
Maar als je het in 3D gaat namaken dan kun je die stangen toch zelf wel even wegdenken?

(het maakt mij verder niet uit hoor maar ik snap het niet zo goed)
Dus eigenlijk wil je alleen de muur, want de rest maak je er 3D op, en de schaduwen wil je dan ook niet geschilderd/geprint hebben neem ik aan, want die komen dan van de dingen die je er op/voorzet
Als ik jou was zou ik gewoon een plaat nemen en die een beetje leuk rustiek verven, met stuctuurverf ofzo (zoiets bijvoorbeeld: https://nl.dreamstime.com/witte-geschil ... e134343216) en dan de andere dingen er op maken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 22:20
Maar als je het in 3D gaat namaken dan kun je die stangen toch zelf wel even wegdenken?

(het maakt mij verder niet uit hoor maar ik snap het niet zo goed)
Ik heb de achtergrond nodig en maakt de stangen, ketting en vogel met echt materiaal
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
DingesEnzo schreef:
16-08-2019 22:24
Dus eigenlijk wil je alleen de muur, want de rest maak je er 3D op, en de schaduwen wil je dan ook niet geschilderd/geprint hebben neem ik aan, want die komen dan van de dingen die je er op/voorzet
Als ik jou was zou ik gewoon een plaat nemen en die een beetje leuk rustiek verven, met stuctuurverf ofzo (zoiets bijvoorbeeld: https://nl.dreamstime.com/witte-geschil ... e134343216) en dan de andere dingen er op maken.
Nee want ik wil wel graag het houten kastje, het watertuutje en de signatuur
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Schaduw mag ook blijven
TheSky=moreBlue@Malibu
Next2UinMalibu schreef:
16-08-2019 22:43
Schaduw mag ook blijven
Maar dan krijg je dus dubbele schaduw, 1 keer geschilderd en 1 keer van de objecten die je er op monteerd (vooral omdat de lichtval in de kamer waar het hangt natuurlijk steeds veranderd)
Next2UinMalibu schreef:
16-08-2019 22:43
Nee want ik wil wel graag het houten kastje, het watertuutje en de signatuur
Signatuur zou ik ook niet doen trouwens, dat is echt vervalsen, als je die weglaat kun je het nog laten doorgaan als "geïnspireerd op"
Alle reacties Link kopieren
DingesEnzo schreef:
16-08-2019 22:52
Maar dan krijg je dus dubbele schaduw, 1 keer geschilderd en 1 keer van de objecten die je er op monteerd (vooral omdat de lichtval in de kamer waar het hangt natuurlijk steeds veranderd)
Dat is niet zo erg
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
DingesEnzo schreef:
16-08-2019 22:55
Signatuur zou ik ook niet doen trouwens, dat is echt vervalsen, als je die weglaat kun je het nog laten doorgaan als "geïnspireerd op"
Er zijn 1000en merchandise dingen hiervan, 1000en schilders die deze naschilderen en dit is voor privé en niet commerciële doeleinden.

Het is vaker nagemaakt dan de zonnebloemen van van Gogh, komt wel goed dus
TheSky=moreBlue@Malibu
Next2UinMalibu schreef:
16-08-2019 22:57
Er zijn 1000en merchandise dingen hiervan, 1000en schilders die deze naschilderen en dit is voor privé en niet commerciële doeleinden.

Het is vaker nagemaakt dan de zonnebloemen van van Gogh, komt wel goed dus
Ik vind een reproductie nog even iets anders dan een werk met handtekening, waar een ander dan weer in gaat lopen prutsen.
Maar goed, ik ben zelf beeldend kunstenaar, dus misschien kijk ik er daardoor anders tegenaan.
En Carel Fabritius is dood, dus in die zin maakt het niet uit natuurlijk (zolang het voor eigen gebruik is) maar ik zou het zelf zo lullig vinden om zoiets te doen.
Maar goed, veel plezier d'r mee :proud:
Ah ik snap je idee nu. Das nog best lastig shoppen maar wie weet vind je iemand die het wil proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook!
TheSky=moreBlue@Malibu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven