Oplossing bellen telefoon

26-08-2019 11:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mijn moeder heeft een vaste telefoon en gaat binnenkort verhuizen. Aangezien het voordeliger is om over te stappen van de vaste lijn naar haar mobiele abbonoment (ze heeft nu beide) vroeg ik mij af of er een alternatief is voor de telefoon zelf. Mijn moeder heeft een hekel aan mobiel bellen omdat het soms lastig te verstaan is en heeft het liefst dus een telefoon die ze tegen haar oor kan houden (is het nog duidelijk haha?). Weet iemand of zoiets bestaat, dat het kan worden aangesloten op de mobiel? En hoe zoiets heet?
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/klassieke-tele ... 5ZEALw_wcB
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
+1
Was ook mijn eerste gedachte.
En houd de telefoon zo simpel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het voordeliger is?
Met een all-in pakket (tv, internet, bellen) maakt het misschien niet eens uit.
Ik betaal bij Ziggo (fictief) €1 voor een vaste lijn. Ik heb niet eens een vaste telefoon.
.
De mobiele telefoon kan ze toch ook tegen haar oor houden?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Die hoorn is precies wat ik onbewust zocht! En ik ga ook even uitzoeken of het inderdaad voordeliger is, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
26-08-2019 11:41
De mobiele telefoon kan ze toch ook tegen haar oor houden?
Ja, alleen is haar telefoon niet zo duidelijk en heeft ze liever een fysieke hoorn die ze tegen haar oor kan houden.
Alle reacties Link kopieren
bij KPN ook, all-in pakket, bleek dat mijn vaste lijn dan maar 1 euro in de maand is.dus heb gewoon de telefoon gehouden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Waarom zou je overstappen naar iets dat je niet prettig vindt? Alleen maar omdat het goedkoper is? Dat snap ik niet. Gemak mag toch best wat kosten? Of zit je moeder financieel aan de grond?
lalalaas schreef:
26-08-2019 11:43
Bedankt voor de reacties! Die hoorn is precies wat ik onbewust zocht! En ik ga ook even uitzoeken of het inderdaad voordeliger is, bedankt voor de tip!
De kwaliteit van zo’n hoorn is vaak wel slecht; kraakt of valt weg als je t draadje of de “input” beweegt of geluid is klinkt ver weg en vaak is het ook nog dat de persoon met wie je belt je slecht hoort... er zijn vast goede, maar dit zijn mijn ervaringen...
Mijn bejaarde moeder lukt het maar niet om met de touch screens te werken, en haar oude mobieltje (geen smartphone) is op sterven na dood. Maar ja, ze wil ook weleens leren appen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Telfort en heb laatst overwogen om de vaste telefoon op te zeggen maar ik zou er financieel geen cent beter van worden.
Dus heb ik hem maar aangehouden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
In plaats van een aparte hoorn aanschaffen kun je net zo goed de telefoon houden toch.
Bitje93 schreef:
26-08-2019 14:17
Ik zit bij Telfort en heb laatst overwogen om de vaste telefoon op te zeggen maar ik zou er financieel geen cent beter van worden.
Dus heb ik hem maar aangehouden.
Hetzelfde geldt bij mij voor Ziggo (UPC).
Wow deze is echt super cool!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vaste telefoon opzeggen levert inderdaad geen voordeel op (de vaste kosten blijven gelijk), maar ik bel tegenwoordig alleen nog maar met mobiel, dat is voordeliger (aangezien ik ruim binnen de belminuten van mijn mobiele abonnement blijf).

Maar er zijn ook providers die wel abonnementen hebben waarbij het zonder vaste telefoon goedkoper is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven