Tel.abonnement + laptop?

18-10-2007 13:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik wil overgaan op een ander mobiel telefoonabonnement en er eens graag een leuk kado bij krijgen i.p.v een super de luxe telefoon te nemen :).



Nu zou ik graag een laptop willen en zie dat er wel wat acties zijn, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten bij laptops en wat een beetje redelijk is.



Is er iemand die er verstand van heeft en kunnen jullie eens met me meedenken/meekijken naar goede aanbiedingen?



Thanx!
Een laptop bij een mobiel telefoonabonnement? Serieus? En is dat dan geen abonnement waar je je leven lang niet meer vanaf komt en waar je de hoofdpijs voor betaald?



Komt op mij een beetje over als een auto bij je carkit krijgen. Ik zou maar even op de voorwaarden letten.



Dingen die te mooi lijken om waar te zijn zijn vaak niet waar, of niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is al jaren zo, zulke aanbiedingen (laptops, navigatiesystemen, nintendo's, flatscreens etc. ). Natuurlijk wel bij een goedkope telefoon. Bij dure telefoons betaal je zoveel, dat je er wel 3 laptops van had kunnen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft laatst een 2jarig contract bij T-mobile afgesloten, daar kreeg hij een laptop bij, maar moest wel 200 euro bijbetalen..
Alle reacties Link kopieren
heb twee jaar terug net zoiets aan de hand gehad, maar dan met een videocamera. Prima ding, nooit iets mee! Alleen... besef wel dat je de kosten uiteindelijk terugbetaald in je abo... Mss is het handig om te kijken welke laptop het is (hoeveel mb, welke programma's erbij zitten) en dan eens in een winkel te kijken wat ze daar kosten. heb je vergelijkingsmateriaal. Succes met je keuze. (ps als je lt met vista hebt moet het geheugen minimaal 1 mb zijn, anders is ie ontzettend traag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven