Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
zaterdag 19 mei 2012 om 23:54
quote:leentjedb schreef op 19 mei 2012 @ 23:40:
@Sorcha: paracetamolletje en flink water (of zo'n sportdrank) drinken, alcohol drijft vocht af.
Ik eet marshmellows en ben de tel kwijt. Met een glas BlD met prik.
Paracetamol heb ik niet in huis, water gelukkig wel. Ik ga maar eens een groot glas drinken .
En volgende keer minder drinken .
@Sorcha: paracetamolletje en flink water (of zo'n sportdrank) drinken, alcohol drijft vocht af.
Ik eet marshmellows en ben de tel kwijt. Met een glas BlD met prik.
Paracetamol heb ik niet in huis, water gelukkig wel. Ik ga maar eens een groot glas drinken .
En volgende keer minder drinken .
zondag 20 mei 2012 om 11:02
quote:Twisted schreef op 19 mei 2012 @ 15:48:
Liesse, bedoel je niet gewoon broodje Mario op de Oudegracht? Volgens mij zitten er helemaal geen broodjeszaken op Janskerkhof. Of is Mario daar vroeger begonnen en daarna naar de gracht verhuisd?
Jawel hoor, je hebt op het Janskerkhof 2 van die witte houten huisjes/stalletjes staan. De een is een bloemenstal. De ander is van Carlos inderdaad. Daar haalde ik ook graag een broodje toen ik nog in Utrecht woonde. Een warm broodje mozzarella meestal. Heerlijk hoor!
Maar broodje Mario is inderdaad ook erg lekker, en veel bekender.
Liesse, bedoel je niet gewoon broodje Mario op de Oudegracht? Volgens mij zitten er helemaal geen broodjeszaken op Janskerkhof. Of is Mario daar vroeger begonnen en daarna naar de gracht verhuisd?
Jawel hoor, je hebt op het Janskerkhof 2 van die witte houten huisjes/stalletjes staan. De een is een bloemenstal. De ander is van Carlos inderdaad. Daar haalde ik ook graag een broodje toen ik nog in Utrecht woonde. Een warm broodje mozzarella meestal. Heerlijk hoor!
Maar broodje Mario is inderdaad ook erg lekker, en veel bekender.
zondag 20 mei 2012 om 11:57
quote:Moondancer schreef op 20 mei 2012 @ 11:02:
[...]
Maar broodje Mario is inderdaad ook erg lekker, en veel bekender.Ze zijn inderdaad bekend van 'Broodje Mario' maar gisteren had ik een broodje Carlo. Toen ik gisteren vanaf de bloemenmarkt weer naar huis wilde liep ik erlangs. Was niet mijn intentie om daar wat te kopen maar het rook alleen al zo lekker! De rij nam ik maar voor lief.
[...]
Maar broodje Mario is inderdaad ook erg lekker, en veel bekender.Ze zijn inderdaad bekend van 'Broodje Mario' maar gisteren had ik een broodje Carlo. Toen ik gisteren vanaf de bloemenmarkt weer naar huis wilde liep ik erlangs. Was niet mijn intentie om daar wat te kopen maar het rook alleen al zo lekker! De rij nam ik maar voor lief.
zondag 20 mei 2012 om 12:27
Even pauze. Vanaf 6.30 uur in de keuken gestaan voor de grote-mensen-verjaardag met diner van pleeg en jongste zoon vanavond. Ik ben bezig met 3 afbakbroodjes, eentje met filet americain met veel versgemalen peper en rucola ertussen, eentje met boter, Parmaham en een zoetzure augurk in stukjes en eentje met zelfgemaakte tomatentapenade en oude kaas. Met een glas BlD met prik en een koffie verkeerd met suiker.