op zoek naar: de klassieke italiaanse keuken van M. Hazan

01-11-2007 18:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik ben op zoek naar het kookboek zie titel, maar kan deze nergens meer bestellen..... terwijl ik deze echt dolgraag wil hebben. Heeft iemand een tip of heeft een van jullie hem en wil deze wel aan mij doorverkopen? of wil iemand anders de hoogtepunten qua receptjes op dit forum zetten? thanks
Alle reacties Link kopieren
man ik krijg 68 hits op google. waarom vinden mensen het zo moelijk..................
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 01 november 2007 @ 18:24:

man ik krijg 68 hits op google. waarom vinden mensen het zo moelijk..................
Ja precies Lalein, advertenties zetten op marktplaats, viavia, 2ehands.nl, prikbord viva enz. Evt. naar de bieb de recepten kopieeren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
klinkt allemaal heel logisch. denk je nou echt dat ik daar niet aan gedacht heb???

via google is dat boek zoals gezegd niet verkrijgbaar.... en via speurders, marktplaats etc ook niet..... prikbord viva is misschien nog een goede tip maar hoopte het ook via deze weg te bemachtigen.........
Alle reacties Link kopieren
De Slegte en Bol.com verkoopt ook 2e hands boeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Via google kom ik uit bij De Kookboekhandel, en daar het is boek wél verkrijgbaar.

Moeilijk was dit niet, op de eerste pagina van de google-resultaten vond ik 'm.



Je kunt ook om iedere scheet die dwars zit een topic openen... 8-P
Alle reacties Link kopieren
psies age, dat was de eerste hit die google vond bij mij....
Alle reacties Link kopieren
haha! nee hoor, maar ook hier is hij niet meer verkrijgbaar, grrrr! Deze had ik natuurlijk al direct gemaild! toch bedankt voor je zoekactie... ik hoop eigenlijk op een 2ehandse van iemand die dit leest....
Alle reacties Link kopieren
Heb je ooit wel eens gehoord van: "pech gehad"?
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens op de engelse titel; misschien kun je hem in het engels bestellen via een amerikaanse of engelse boekensite.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
AgentL 'nee nog niet, eerst alle mogelijkheden uitproberen....

sorry maar je komt op mij niet erg tevreden/gelukkig over. alles verder goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven