Kids uit logeren - wat zullen we eten?

17-07-2017 16:56 65 berichten
Help, totaal geen inspiratie.

Wat eten jullie als de kids er niet zijn? We willen iets wat je met kids (5 en 7) niet zo snel op tafel zet....
Als het even kan gaan we uit eten.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan dan lekker uiteten...quality time!
Ik zou ook uit eten gaan.
Anders sushi of samen barbequen maar dat zijn ook dingen die je met de kinderen kunt doen.
Trouwens ook wel eens liggend op de bank een bestelde pizza gegeten. Doen we met de kinderen erbij ook niet snel.
Eerste keus zou ook uit eten gaan zijn. Tweede keus, dan zou ik een heerlijk Marokkaanse maaltijd in elkaar draaien. De kinderen zijn daar niet zo'n liefhebber van.
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje, lekkere smeersels, kaasje, wijntje... heerlijk! Gewoon even lekker, makkelijk en gezellig. Lekker buiten zitten samen.
tsja.....
Marrokaans klinkt wel ok. Heb je daar misschien ook recepten van?
We hebben zaterdag al buiten de deur geluncht en morgen heb ik ook een etentje staan. Daar komt bij dat op maandag veel restaurants dicht zijn dus dat wordt t niet
Mosselen
Ik heb dit weekend een gezonde hamburger gegeten.
Zo verschrikkelijk lekker!!!
Met humus, pittige salsa, tomaten, een courgette die eerst gemarineerd wordt in een sausje van rucola, olijfolie en knoflook ( met de staafmixer tot een saus gemaakt), een gegrilde tartaarsteak in een notenbroodje.

Echt, om je vingers bij af te likken.

Morgen ga ik een fondue in een broodje maken, van Pauline's keuken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een groente die je kinderen niet lekker vinden? Witlof of spruitjes ofzo? Mijn moeder vindt het altijd heerlijk als er niet geklaagd word haha al moesten wij altijd gewoon met de pot mee-eten o_o

Ik ga voor de zelfgemaakte pizza vandaag. Heerlijk, maar door mijn keuzes niet eens zo heel erg ongezond :A:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Ik zou dan gaan uiteten in zo'n geval. :)
Met dit warme weer sushi. Zelf halen of laten bezorgen. Lekker makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad;ga lekker uit.neem het ervan!

op drukke dagen eten wij apart van de kinderen. ik heb voor ons tweetjes nooit zo'n zin om uitgebreid te koken,dus eten we meestal makkelijk.
de kinderen krijgen dan iets wat al klaarstaat of snel klaar is.
en wij eten dan pas als man uit zn werk komt om 21 uur.
dan schuif ik een quiche in de oven,ovenschotel kiptandoori van de ah,of zo'n viscuisineschotel. sla en komkommer erbij,om het af te maken.
laatst hebben we met zn tweetjes gebbq't. gezellig in de tuin met een wijntje,terwijl we wachtten tot de 2 speklapjes en spareribs en 2 aardappeltjes met worteltjes in alluminiumfolie gaar waren. zo relaxed dat het bijna romantisch was :proud:
Ga samen de stad in, wandel wat rond, zoek een terrasje en bestel wat te eten. Doe eens gek als de kids er niet zijn!
Alle reacties Link kopieren
Heb je de frituurpan nog niet aan dan?
Alle reacties Link kopieren
Flikker er een paar kroketten en patat in, en dan keihard neuken op de bank.
Ik zou sushi bestellen en dit heerlijk Samen op de bank (of in bed) opeten. Of een heerlijke biefstuk met groenten uit de wok. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Skull schreef:
17-07-2017 17:22
Flikker er een paar kroketten en patat in, en dan keihard neuken op de bank.
:rofl:
Skull schreef:
17-07-2017 17:22
Flikker er een paar kroketten en patat in, en dan keihard neuken op de bank.
Keihard neuken terwijl de frituurpan z'n werk doet, of na het eten pas keihard neuken? Bij dat laatste kun je wel kramp krijgen, lijkt me.
Ondanks je argumenten wel uiteten gaan. Morgen ga je ook uiteten maar niet met je vent. Dat is dus geen argument.

Als je echt niet wil gaan dan je tijd niet verdoen met koken maar afhalen en de overige tijd besteden aan wat leuks samen....sex dus!!
Nee eerst neuken en dan pas eten. Anders krijg je maagzuur.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
17-07-2017 17:26
Keihard neuken terwijl de frituurpan z'n werk doet, of na het eten pas keihard neuken? Bij dat laatste kun je wel kramp krijgen, lijkt me.
Ze laat zich ff voor-heipalen terwijl de snacks liggen te borrelen, en als alles achter de kiezen is laat ze zich een paar uur lang loom aandouwen.
Later op de avond, na toiletbezoek kan ie haar weer op volle toeren kapotraggen.
Plaatselijke supermarkt leegplunderen qua kant-en-klare tapa's.
Heerlijk aan 't salontafel eten tesamen met een paar glazen wijn.

Of een stel diepvriespizza's halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven