Kruidenboter Bengel recept?

09-02-2018 15:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kruidenboter van de Bengel, zo lekker. Kruidig, heel licht pittig. Ik vind daar eten alleen nooit zo gezellig, vreetschuur idee.
Kent iemand de kruidenboter? Wie weet wat erin zit of welke variant er het dichtst bij in de buurt komt? Zou het graag eens zelf willen maken. Heb er in het restaurant eens naar gevraagd maar dat was geheim.
Alle reacties Link kopieren
ik moest even zoeken wat de bengel überhaupt was , maar goed .
overal lees ik " heerlijke huisgemaakte kruidenboter " tja das dus niet zomaar te krijgen.
gewoon vragen of je wat bakjes van ze mag kopen , doe ik ook als ze het recept of de leverancier niet willen vertellen.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Goede tip hoor.....de originele van hen kopen voor thuisgebruik. Boter is best lang houdbaar, dus volgens mij prima om thuis te bewaren.
Tegen betaling vinden de meeste horecagelegenheden zoiets wel prima volgens mij. Als het hun “stokpaardje” is zullen ze weten dat men dol is op dat product. Wie weet, gat in de markt op die manier. En jij kunt reclame voor ze maken op die manier.
Ze hebben afhaalservice waar je de kruidenboter kunt kopen.
Als je een goede neus en smaakpapillen hebt zou het niet zo moeilijk moeten zijn om het zelf na te maken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt daar ook hun saladedressing kopen (de flessen staan al klaar) dus als je vraagt of je de boter kan kopen zullen ze vast niet vreemd opkijken.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
09-02-2018 17:01
Ze hebben afhaalservice waar je de kruidenboter kunt kopen.
Als je een goede neus en smaakpapillen hebt zou het niet zo moeilijk moeten zijn om het zelf na te maken.
Dit. Dat proef je toch wel? Gewoon wat uitproberen thuis.

Ik begrijp nooit waarom mensen nooit proeven wat er in een gerecht zit Maar ja vriend vind dat ook heel ongewoon dat ik dat proef dus misschien ligt het aan mij :D
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het zo ver van amsterdam is , nou ben ik razend nieuwsgierig :D
Alle reacties Link kopieren
Goede tip! Dat ga ik doen. Ik wist niet eens dat ze afhaalservice hadden. Ooh en die dressing is ook heerlijk, neem ik gelijk ook mee.

Namaken zou kunnen, maar zo uit de losse pols komt dat bij mij niet goed, ben geen kookster.
Bloemetjefresia schreef:
09-02-2018 21:19


Namaken zou kunnen, maar zo uit de losse pols komt dat bij mij niet goed, ben geen kookster.
Je hoeft ook niets te koken, kruidenboter is proeven en ingrediënten mengen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven