Chocolade munten

10-09-2018 20:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al ergens chocolademunten gespot? Ik heb ze over 1,5 week nodig ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Hema
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet speciaal op chocolademunten gelet, maar bij ons in de Albert Heijn staat al een heel display met Sinterklaassnoep. Action kan je ook proberen, volgens mij zijn ze daar ook vaak wel aardig vroeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons filiaal van Albert Heijn heb ik ze gezien, maar dat is wel een behoorlijk grote winkel. Ik weet niet of de kleinere winkels ze ook al hebben
Alle reacties Link kopieren
Dankzij voor de reacties! Ik kan ze nog niet online bestellen bij de Albert Heijn. Ik ga even kijken bij de stenen winkel en bij de Action en Hema. Thx!
Wibra
Alle reacties Link kopieren
Jamin heeft ze het hele jaar door in het assortiment. Althans, in die in mijn woonplaats wel. Geen idee of dat verschilt per vestiging.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
In onze ieniemienie Albert heijn staat ook al een schap met sinterklaassnoep,incl chocomunten.
Heb je veel nodig? 😜
https://www.jamin.nl/chocolade/chocolade-munten
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
10-09-2018 21:31
Heb je veel nodig? 😜
https://www.jamin.nl/chocolade/chocolade-munten
Jaaaaaaa, die had ik al gevonden hahahaha; iets te veel inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
10-09-2018 20:22
Ik heb niet speciaal op chocolademunten gelet, maar bij ons in de Albert Heijn staat al een heel display met Sinterklaassnoep. Action kan je ook proberen, volgens mij zijn ze daar ook vaak wel aardig vroeg.
Is jullie AH een franchiser met deels een eigen assortiment? Ik heb hier (helaas) nog geen sinterklaassnoep gezien (winkels van Ahold zelf).
Alle reacties Link kopieren
Hema

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven