Goede cafeïnevrije koffie

28-01-2019 03:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen. Omdat ik van plan ben om over te gaan op cafeïnevrije koffie, hierbij de vraag aan jullie welk merk een goede cafeïnevrije koffie heeft. Ik herinner mij dat ik het vroeger weleens een keertje eerder geprobeerd heb, maar het toen niet echt lekker vond. Maar wie weet is de smaak tegenwoordig wel verbeterd. Bedankt!
Ik ben ook aan het uitproberen. Heb nu verse bonen van fascino. Je kunt het daar online op allerlei manieren laten malen ook. Erg lekker! (Niet zo goedkoop). Ze kunnen cafeïne vrije koffie op 2 manieren maken en het schijnt dat er met de natuurlijke manier meer smaak overblijft. Bij deze lijkt dat wel te kloppen iig. Maar ja... ik kom hiervoor van nespresso kopjes en nu naar volautomaat.
Alle reacties Link kopieren
Na zoektocht....
Drink ik nu cafeinevrije oploskoffie, huismerk AH. rare uitkomst
lilalinda wijzigde dit bericht op 28-01-2019 08:51
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nespresso caffeinevrije espresso verrassend goed. Moet je wel een nespresso apparaat hebben.
Dek van Lavazza. Net zo lekker als gewone Lavazza! Ik koop het bij koffievoordeel.nl (geen bezorgkosten). Wel voor espressoapparaat of cafetiere.
Alle reacties Link kopieren
Bedjeindezon schreef:
28-01-2019 08:15
Ik vind nespresso caffeinevrije espresso verrassend goed. Moet je wel een nespresso apparaat hebben.
+1.
Alle reacties Link kopieren
Nespresso cafeïnevrije koffie bevalt mij ook erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Decaf van de Starbucks vind ik het allerlekkerst. Als ik er eentje tegenkom laat ik altijd een zakje bonen malen voor thuis.
En anders drink ik het liefste Fairtrade decaf koffie.
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Alle reacties Link kopieren
Starbucks is idd erg lekker. Een aanrader.
En anders DE (snelfilter of pads), als je geen espressomachine hebt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
De koffie van Simon Levelt vind ik het allerlekkerste. De allegro voor gewone koffie en de Estrella voor espresso.
Op mijn werk staat senseo en met hun pads decaf vind ik senseo prima
Een baksteen is nooit alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven