Marley Spoon

20-03-2019 07:47 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Iemand ervaring met Marley Spoon gerechten die je thuis krijgt? Voor 2 personen nu 4 gerechten per weer voor €25,98.

Om het even duidelijker te formuleren
Degene die hier ervaring mee hebben of met een andere box, komen jullie voordeliger uit???


Thanks :hello:
voltooid wijzigde dit bericht op 20-03-2019 08:01
38.43% gewijzigd
is dit voordeliger dan zelf je gerechten samenstellen en in de winkel te halen?

Je hebt tot nu toe nog nooit gegeten/boodschappen gedaan/gekookt?
Heb geen idee wat jullie normaal aan boodschappen uitgeven.
Ik vind het niet duur in elk geval verder geen ervaringen met maaltijdboxen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-03-2019 07:49
is dit voordeliger dan zelf je gerechten samenstellen en in de winkel te halen?

Je hebt tot nu toe nog nooit gegeten/boodschappen gedaan/gekookt?
Serieus? Volgens mij is dit geen antwoord op mijn topic, maar goed. Tuurlijk heb ik boodschappen gedaan en zelf gekookt etc., maar wil weten wat de ervaringen hiermee zijn... moeilijk te begrijpen uit mn topic of niet? :facepalm:
Als ik op de site kijk is de voordeligste optie nu 36,95 voor twee personen vier gerechten en normaal 51,95
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 07:56
1.41% gewijzigd
Voltooid schreef:
20-03-2019 07:53
Serieus? Volgens mij is dit geen antwoord op mijn topic, maar goed. Tuurlijk heb ik boodschappen gedaan en zelf gekookt etc., maar wil weten wat de ervaringen hiermee zijn... moeilijk te begrijpen uit mn topic of niet? :facepalm:
Dat is anders letterlijk jouw vraag in de op of het voordeliger is dan zelf boodschappen halen !
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 07:57
0.25% gewijzigd
Voltooid schreef:
20-03-2019 07:53
Serieus? Volgens mij is dit geen antwoord op mijn topic, maar goed. Tuurlijk heb ik boodschappen gedaan en zelf gekookt etc., maar wil weten wat de ervaringen hiermee zijn... moeilijk te begrijpen uit mn topic of niet? :facepalm:

Ja, jij weet toch zelf wat je aan een maaltijd uitgeeft normaal gesproken en of dus Marley Spoon goedkoper is ja of nee? Dus die facepalm kan je achterwege laten.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 07:58
4.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-03-2019 07:54
Als ik oude site kijk is de voordeligste optie nu 36,95 voor twee personen vier gerechten en normaal 51,95
Ja klopt, maar via Facebook kwam er zo’n advertentie. Nu 4 gerechten voor 2 personen € 25,98
Alle reacties Link kopieren
Voltooid schreef:
20-03-2019 07:53
Serieus? Volgens mij is dit geen antwoord op mijn topic, maar goed. Tuurlijk heb ik boodschappen gedaan en zelf gekookt etc., maar wil weten wat de ervaringen hiermee zijn... moeilijk te begrijpen uit mn topic of niet? :facepalm:
Nou zo’n rare vraag vind ik het niet door je opmerking of het goedkoper is dan zelf je spullen in de winkel te kopen.
Als je weet wat de gerechten zijn kan je dat toch ongeveer wel schatten?

Ik vind 4 maaltijden voor €25 in elk geval niet heel duur. Dat is 6,25 voor een maaltijd voor twee. Het ligt er aan wat het is natuurlijk maar staat dat er niet bij of is het een verrassing wat je krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-03-2019 07:56
Ja, jij weet toch zelf wat je aan een maaltijd uitgeeft normaal gesproken en of dus Marley Spoon goedkoper is ja of nee? Dus die facepalm kan je achterwege laten.
Denk toch even beter lezen dan, want ik vraag “wat zijn de ervaringen met”
Voltooid schreef:
20-03-2019 07:59
Denk toch even beter lezen dan, want ik vraag “wat zijn de ervaringen met”

Dit staat er in mijn OP:

is dit voordeliger dan zelf je gerechten samenstellen en in de winkel te halen?
Alle reacties Link kopieren
Heb de post even duidelijker gemaakt :hyper:
voltooid wijzigde dit bericht op 20-03-2019 08:02
83.88% gewijzigd
Voltooid schreef:
20-03-2019 07:57
Ja klopt, maar via Facebook kwam er zo’n advertentie. Nu 4 gerechten voor 2 personen € 25,98
Een keer waarschijnlijk ? Daarna abonnement wat twee keer zo duur is ?
Alle reacties Link kopieren
als het voordeliger was, dan zelf kopen,. wat was dan de businesscase van Marley Spoon?? waar maken ze dan hun winst??

Natuurlijk is zelf boodschappen doen voordeliger
Voltooid schreef:
20-03-2019 08:00
Aangezien mensen eerst je op lezen zou ik het daar veranderen nu staat je vraag er nog gewoon. Dus niet raar dat mensen daar op reageren .
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-03-2019 07:58
Nou zo’n rare vraag vind ik het niet door je opmerking of het goedkoper is dan zelf je spullen in de winkel te kopen.
Als je weet wat de gerechten zijn kan je dat toch ongeveer wel schatten?

Ik vind 4 maaltijden voor €25 in elk geval niet heel duur. Dat is 6,25 voor een maaltijd voor twee. Het ligt er aan wat het is natuurlijk maar staat dat er niet bij of is het een verrassing wat je krijgt?
True
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-03-2019 08:00
Een keer waarschijnlijk ? Daarna abonnement wat twee keer zo duur is ?
Ja true. Even de kleine letters lezen maar :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
zie de website:
een abonnement voor 2 personen kost 41,95 per week, en daarvoor krijg je 3 gerechten
dat is dus 14 euro per dag
Daar kun je bij AH ruim van boodschappen doen hoor
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een tijdje maaltijdboxen. Nu Marley Spoon. Hiervoor oa de krat en de oude beebox. Voordeel van Marley Spoon vind ik dat je alle gerechten per week zelf kan kiezen en de gerechten redelijk snel te maken zijn. De keus is vrij ruim. Of het goedkoper is? Nee ik denk dat zelf ingrediënten kopen goedkoper is. Maar: ik laat me niet verleiden om allemaal extras mee te nemen in de supermarkt (dat scheelt wel geld), ik eet gevarieerder en creatiever, leer nieuwe gerechten en heb minder voedsel over waardoor ik minder verspil (hoeveelheden zijn afgepast). Dus, ik ben wel een voorstander... alleen geld is niet de belangrijkste reden.
Alle reacties Link kopieren
wollentrui schreef:
20-03-2019 08:11
Wij hebben al een tijdje maaltijdboxen. Nu Marley Spoon. Hiervoor oa de krat en de oude beebox. Voordeel van Marley Spoon vind ik dat je alle gerechten per week zelf kan kiezen en de gerechten redelijk snel te maken zijn. De keus is vrij ruim. Of het goedkoper is? Nee ik denk dat zelf ingrediënten kopen goedkoper is. Maar: ik laat me niet verleiden om allemaal extras mee te nemen in de supermarkt (dat scheelt wel geld), ik eet gevarieerder en creatiever, leer nieuwe gerechten en heb minder voedsel over waardoor ik minder verspil (hoeveelheden zijn afgepast). Dus, ik ben wel een voorstander... alleen geld is niet de hoofdreden.
Super, thanks!
Alle reacties Link kopieren
De maaltijdpaketten van de AH zijn nog goedkoper, maar je hebt niet veel keus. Annyways, voor het geld moet je het niet doen. Ik ga liever zelf boodschappen doen en koken, maar wat jij wil TO.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-03-2019 08:25
De maaltijdpaketten van de AH zijn nog goedkoper, maar je hebt niet veel keus. Annyways, voor het geld moet je het niet doen. Ik ga liever zelf boodschappen doen en koken, maar wat jij wil TO.
Die heeft ook geen abonnement zo te zien dus dat is een groot voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Marley Spoon nog nooit geprobeerd maar wel eens een ander soort box geprobeerd voor één week, maar voor ons tweeën waren de porties toch echt wel aan de kleine kant.
En ik heb een maagverkleining gehad en kan dus niet zo heel veel eten, mijn vriend had alsnog steeds het gevoel dat hij nog wel wat lustte, maar dan was het al schoon op.
Dus die afgemeten porties is wel handig, maar als je een grote eter in huis hebt kom je al snel tekort. (dit was onze ervaring, kan ook per box verschillen)

Het was destijds ook via zo'n actie voor half geld, want 4 maaltijden voor bijna 50 euro vind ik wel echt heel duur.
Daar doe ik voor 2 volwassenen een hele week aan boodschappen voor, dus ook brood en beleg, drinken, snacks, fruit ed
En als je zo'n box hebt moet je daar alsnog voor naar de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Het zal best duurder zijn dan alles los kopen, maar ik betaal graag voor het gemak van het bezorgen en uitkiezen van gerechten. Ik hou van variatie en eet het liefst iedere dag iets wat ik nooit eerder heb gegeten/gemaakt. (wat niet lukt)
Bij Hello Fresh zijn de porties echt wel ruim, dus ik herken die opmerking van te kleine porties helemaal niet.

Op het moment ben ik Marley aan het proberen omdat ik na ruim 160 boxen toe ben aan iets anders. Tot nu toe bevalt MS me erg goed. Heel andere recepten dan HF.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
ik vind de porties van hello fresh ook klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven