Goed wereldrestaurant Utrecht

05-04-2019 12:40 10 berichten
Wij gaan binnenkort naar Utrecht toe en willen graag naar een wereldrestaurant/wok/all you can eat. Ik ben zelf niet bekend in Utrecht dus weet niet zo goed welke restaurants goed zijn. Ik ben bekend met het concept (en weet dat sommigen het een vreetschuur vinden :proud: ) maar wij vinden het zo af en toe wel leuk.

Welke restaurants zijn een aanrader?

Alvast bedankt!
'Goed' en 'All you can eat/wok' is een contradictio in terminis
Alle reacties Link kopieren
Wil je echt all-you-can-eat of vooral keuzes uit verschillende internationale keukens?
In het tweede geval is the Streetfood Club heel leuk, in het eerste geval geen idee.
Foodexplorer op de proostwetering in Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
05-04-2019 12:55
Wil je echt all-you-can-eat of vooral keuzes uit verschillende internationale keukens?
In het tweede geval is the Streetfood Club heel leuk, in het eerste geval geen idee.
Grote aanrader inderdaad. Wel een tip, je kunt niet reserveren als je minder dan 6 personen bent, dus kom op tijd. Of ga lekker in de bar zitten en bestel alvast één van hun geweldige cocktails 😍
En grote aanrader om in elk geval te bestellen vind ik Frietje Rendang :proud:

All you can eats ken ik er ook niet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
05-04-2019 12:55
Wil je echt all-you-can-eat of vooral keuzes uit verschillende internationale keukens?
In het tweede geval is the Streetfood Club heel leuk, in het eerste geval geen idee.
Het concept klonk leuk dus even gegoogeld. Maar wat daar op de kaart staat is toch te duur voor wat je krijgt en klinkt ook niet lekker.

Sojabonen dat is toch gewoon veevoer.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
05-04-2019 15:45
Het concept klonk leuk dus even gegoogeld. Maar wat daar op de kaart staat is toch te duur voor wat je krijgt en klinkt ook niet lekker.

Sojabonen dat is toch gewoon veevoer.
Dan is het duidelijk niet aan jou besteed, maar het smaakt wel lekker kan ik je verzekeren :proud:

En de laatste keer dat ik daar at, had ik voor 30 euro gegeten en een cocktail gedronken en zat ik echt vol. Dat kan ik niet heel duur noemen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
sugarmiss schreef:
05-04-2019 15:45
Het concept klonk leuk dus even gegoogeld. Maar wat daar op de kaart staat is toch te duur voor wat je krijgt en klinkt ook niet lekker.

Sojabonen dat is toch gewoon veevoer.
Ik kan er toch een aantal gerechtjes vinden die me wel aanspreken:
-Krokante Koreaans gefrituurde kip met kimchi mayo
-Kleurrijke kroepoek met pinda dip
-Geroosterde Flat Iron steak van Aberdeen Angus rund met chimichurri
-Gekonfijte eendenbout, pinda, rettich, paksoi en zoetzure sesam saus
-Krokante tortilla met tonijntartaar, chipotle mayo, in boter gebakken jalapeño en gerookte jalapeño
-Cheesecake met passievruchtencoulis
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-04-2019 15:56
Ik kan er toch een aantal gerechtjes vinden die me wel aanspreken:
-Krokante Koreaans gefrituurde kip met kimchi mayo
-Kleurrijke kroepoek met pinda dip
-Geroosterde Flat Iron steak van Aberdeen Angus rund met chimichurri
-Gekonfijte eendenbout, pinda, rettich, paksoi en zoetzure sesam saus
-Krokante tortilla met tonijntartaar, chipotle mayo, in boter gebakken jalapeño en gerookte jalapeño
-Cheesecake met passievruchtencoulis
De eerste en de laatste kan ik in elk geval van zeggen dat ze heerlijk zijn.

De kroepoek wel lekker, maar niet heel bijzonder.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
oh! The street food club is fantastisch!!! Heerlijk eten en hele leuke ambiance, echt een aanrader hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven