Iemand ervaring met Thuisafgehaald?

29-05-2019 21:36 6 berichten
Hoi,

Zijn er mensen die ervaring hebben met Thuisafgehaald, als kok of als afhaler?

Ik hou van koken en maak meestal voor een weeshuis dus ik speel met het idee om me als kok aan te melden.

Ik vind t een leuk concept, maar hoe geef je t mee? Neemt men zijn eigen tupperware mee en geef je t warm mee of piepen ze t s avonds op in de magnetron?

En is t alleen diner of ook lunch?
Ik heb een tijdje meegedaan. Heel lang geleden. Had zelden klanten.

Twee buurjongens van om de hoek aten een aantal keer mee toen hun ouders op vakantie waren. Dat eten gaf ik op borden mee met aluminiumfolie erop. Zij zetten de borden dan weer voor mijn deur voor de volgende keer.

Maar je kunt ook vragen of de afhalers bakjes meenemen. Het gaat om om verspilling tegengaan, toch?
Alle reacties Link kopieren
Niet echt ervaring met thuisafgehaald maar ik heb bijna elke avond wel een vol bord eten over en dat plaats ik op een Facebook groep en meestal is het binnen een half uurtje opgehaald. Ik doe het eten in ziplock zakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een aantal keer wat gehaald, dan was het nog warm maar niet heet en warmde ik het thuis nog even op. Ik kreeg het van beide koks in plastic magnetron/diepvries bakjes met deksel, beetje zoals bij de Chinees zeg maar. Met de vraag ze te wassen, bewaren en mee terug te nemen als je de volgende keer komt ophalen.

Ik vind het een erg leuk concept, mits de kok ook iets maakt wat ik zelf echt niet kan (Indiaas, Surinaams etc).
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog geen vaste baan had en dus ook zeer onregelmatig werkte heb ik wel een periode gekookt. Maar vooral voor de werkende mensch, kroegbazen, kelners, barkeepers etc :D Pindasoep, nasi, spaghetti.. makkelijke opwarmers die je makkelijk wegwerkt.
Aangezien een flinke bak iets van 6 a 7 gulden kosten, alleszins minder dan broodje dobbe tot je vol zit en veel gezonder was er flink wat animo voor, idem voor erwtensoep in de winter.
Maar via een site niet dus. Er werd ook om gevraagd omdat het lekker is een gewone warme hap. Misschien ga ik het wel weer doen als het huis af is.
Ik had van die chinees achtige bakjes of alufolie bakjes. Er zat toen een winkel bij mij op de markt die dat goedkoop verkocht. Heel jammer dat het plastichuis niet meer bestaat. Ideaal voor dit soort wegwerp dingen en voor die kanten papieren matjes, salade bakjes etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden aantal keren wat afgehaald.
Leek me best grappig zo een concept.
Ik kreeg het in plastic bakjes mee.
Maar ik vond het eten niet echt geweldig/ ik kan het beter.
Dus was gauw ermee gestopt.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven