Lekkerste supermarktijsje

30-05-2019 18:07 102 berichten
Nu de temperatuur oploopt is het steeds vaker tijd voor een lekker ijsje. En ben benieuwd naar jullie favorieten voor de afwisseling.

Welk ijsje uit de supermarkt vinden jullie het lekkerste?

Ik vind zelf de ijshoorntjes met cookiedough van de Lidl echt een aanrader :-)
Alle reacties Link kopieren
Perenijs
Of met (slag)roomijs eaton mess maken..
De nepmagnums van Dirk van de Broek oftewel Bas van der Heiden.
Alle reacties Link kopieren
De split of nepsplit van Aldi. Bij warm weer vind ik die ranja staafjes van 50 cent per pak ook heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik weet met name degene die NIET lekker zijn en ook nog belachelijk duur zijn; de mojito ijsjes en aanverwanten van dat merk met alcohol er in.

Voor hetzelfde geld kun je zelf voor een groep mojito's maken met ijskoud crushed ijs er in...

Ze zien er lekkerder uit dan ze zijn.
Weer terug naar peren-ijsjes en een zelfgemaakte mojito er naast!
Alle reacties Link kopieren
Perenijs en Raket.
Ik vind de Lidl Hurricane lekker.
Ik vind zoveel ijs lekker van een lekkere (nep) solero of magnum tot de Hurricane's van de Lidl of die roomijs bekertjes met aardbijen saus en kauwgumbal onderin. Nu heb ik zin in dat laatste maar het is altijd een gedoe om die te vinden want zo zijn ze er en zo niet meer.

Je kunt beter vragen welke ik niet lekker vind. Dat Oreo ijsje in de vorm van een magnum. Wat was die vies zeg! Wat een teleurstelling was dat.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 18:17
20.98% gewijzigd
Rosalind schreef:
30-05-2019 18:14
Ik vind de Lidl Hurricane lekker.
eens, die zijn heerlijk fruitig.

Verder de nep magnum almond van de Jumbo zijn heerlijk romig.

en de good old basic cornetto
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 18:16
1.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bak karamel peacan van jumbo
die ik wilde bestaat al...
Bananen schepijs of yoghurt bosvruchten schepijs. Verder doe je mij het grootste plezier met een softijsje van McDonalds..
Liuk.

Afbeelding

Niets is lekkerder. Echt.

Ik krijg er last van.. van de suiker en de kou. En de darmen gaan meteen in kramp stand. Maar dat is met al het ijs helaas. :"-(
Alle reacties Link kopieren
De driehoekjes (waterijsje) van Lidl😍
Alle reacties Link kopieren
De peren en aardbei ijsjes van de Lidl. Vroeger haalde ik bij AH wel eens de nep magnums want de echte magnums zijn me veels te groot, krijg ze amper op.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
30-05-2019 18:21
Liuk.


Niets is lekkerder. Echt.

Ik krijg er last van.. van de suiker en de kou. En de darmen gaan meteen in kramp stand. Maar dat is met al het ijs helaas. :"-(
Jaaaaa! Heerlijk!
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Die watermeloen ijsjes op een stokje! En Liuk inderdaad. :heart:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
30-05-2019 18:15
Ik vind zoveel ijs lekker van een lekkere (nep) solero of magnum tot de Hurricane's van de Lidl of die roomijs bekertjes met aardbijen saus en kauwgumbal onderin. Nu heb ik zin in dat laatste maar het is altijd een gedoe om die te vinden want zo zijn ze er en zo niet meer.

Je kunt beter vragen welke ik niet lekker vind. Dat Oreo ijsje in de vorm van een magnum. Wat was die vies zeg! Wat een teleurstelling was dat.
ik vind de winner taco het lekkerst maar die was 2 jaar geleden even terug maar nu ook weer weg volgens mij.
Verder vind ik de waterijssticks erg lekker, ben een beetje verslaafd op het moment.
Ik had vorige zomer een hertog ijsje die met die laag ijs tussen 2 stroopwafels. dat was echt heel vies!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
30-05-2019 18:37
Die watermeloen ijsjes op een stokje! En Liuk inderdaad. :heart:
die watermeloentjes zijn de favoriet van mijn dochtertje! :heart:
Don't cry, buy a bag and move on.
TsumTsum schreef:
30-05-2019 18:15

Je kunt beter vragen welke ik niet lekker vind. Dat Oreo ijsje in de vorm van een magnum. Wat was die vies zeg! Wat een teleurstelling was dat.
Die vond ik ook echt niet lekker.
Staafijsjes (de allergoedkoopste volgens mij) die je nog zelf moet invriezen.
En kokosijs in een halve kokosnoot van de Lidl. Volgens mij hebben ze die alleen tijdens de Azië-weken.
Alle reacties Link kopieren
Split, cornetto of simpele ijsjes met een laagje chocola er omheen, kleine Magnum, perenijs, aardbeienijs, liuk, Calippo cola/limoen/sinaasappel, Twister.
Eigenlijk vind ik alles lekker maar gelukkig is de supermarkt nu dicht en is mijn vriezer vol met van alles behalve ijs.
Alle reacties Link kopieren
Perenijsjes natuurlijk!
Ben&Jerry en Hagen-Dasz. Die eet ik het hele jaar door, niet alleen in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop niet snel ijsjes maar een Raketje, perenijsje, kinderhoorntje softijs en soms ambachtelijk italiaans ijs zoals mango, yoghurt vind ik wel lekker.

Waterijs is favoriet bij de kinderen. Echtgenoot heeft graag de echte magnum witte chocolade.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Mars salted caramel ijsjes echt super, super lekker! Niet de goedkoopste ijsjes wellicht, maar die kan ik echt elke dag wel eten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven