Goed restaurant Maastricht.

10-06-2019 07:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend ga ik naar Maastricht met een vrienden groep en we zijn op zoek naar een leuk en goed restaurant. Wie heeft de tip? Geen speciale diëten waar rekening mee gehouden hoeft te worden.
Dadawan
Alle reacties Link kopieren
Als je van bier houdt: witloof. Belgische keuken en een uitgebreide bierkaart.
Alle reacties Link kopieren
Ah dat klinkt goed een uitgebreide bierkaart. Daar doen we wel een aantal plezier mee
Alle reacties Link kopieren
Gio's cucina casalinga
Alle reacties Link kopieren
Beluga.... als het budget dat toelaat.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Kijk op Tripadvisor voor reviews en scorelijst (hoogste scores bovenaan).
Love is the meaning of life
Beluga
https://canatoneta.nl/

Italiaanse en Spaanse keuken.
Alle reacties Link kopieren
elfjetwaalfje schreef:
10-06-2019 09:07
Kijk op Tripadvisor voor reviews en scorelijst (hoogste scores bovenaan).
Heb ik uiteraard ook gedaan maar suggesties zijn meer dan welkom. Vind de reviews namelijk niet altijd iets zeggeb
Alle reacties Link kopieren
Tja....wat zoek je en wat is jullie budget? Als ik werkelijk nergens rekening mee hoefde te houden: Beluga!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Le Courage gaan! Wel klein maar weet niet hoe groot de groep vrienden is! De chef heeft als motto: guests walk in, friends walk out! Wel even van te voren reserveren!

Carnal is ook erg lekker, zeker als je een goede vleeseter bent.

Clichee! Die is nieuw en staat zeker weer op mijn lijstje als ik weer in Maastricht ben
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
10-06-2019 07:43
Dadawan
Dat is fast food! Niet gezellig als je lang wilt tafelen ;-)
Self-love is the greatest middle finger of all time
Carnal is wisselend erg goed. Soms is de klantenservice erg slecht, als er iets mis is aan je gerecht, heb je gewoon pech in plaats van dat ze het even opnieuw maken.
Alle reacties Link kopieren
Beluga heeft helaas geen plek in het weekend volgens de Website.

We zijn alleseters, houden van een drankje en lekker lang tafelen.
Alle reacties Link kopieren
Cafe Sjiek
Jef’s Gastrobar
Alle reacties Link kopieren
Ik vond t Wycker Cabinet héél fijn en goed. Is een bar/bistro, dus je wordt er ook niet meteen uitgebonjourd als je gegeten hebt. Heel uitgebreide drankenselectie (lokale bieren, aardig aantal wijnen open) en erg lekker eten.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ook leuk maar een beetje buiten Maastricht: de Heerdeberg. Restaurant in een oude beeldentuin waar de eigenaars eigen dieren houden voor vlees en eigen groenten verbouwen voor het restaurant. Erg tof. Anders misschien leuk voor lunch de volgende dag, je kunt er ook fijn wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Wycker cabinet, Beluga, Marres kitchen voor lunch, witloof
Iets buiten Maastricht waar 't leuk wandelen of fietsen is: vanille of aon 't bat
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
10-06-2019 10:11
Oh, ook leuk maar een beetje buiten Maastricht: de Heerdeberg. Restaurant in een oude beeldentuin waar de eigenaars eigen dieren houden voor vlees en eigen groenten verbouwen voor het restaurant. Erg tof. Anders misschien leuk voor lunch de volgende dag, je kunt er ook fijn wandelen.
+1, je kunt er ook leuk heen wandelen vanuit Maastricht.

Verder: Le Courage (al eerder genoemd), heerlijk eten, vriendelijke eigenaar.
Tout à Fait (1 Michelin ster), niets aan toe te voegen, echt een avond uit.
Ook bijzonder: wijnrestaurant op het land, een tijdelijk pop up restaurant te midden van de Maastrichtse wijngaarden, eten is prima in orde en het uitzicht is schitterend.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wijcker cabinet
Rumors of il baccaro voor tapas en wijn
Le courage
Vino and friends
Belle73 schreef:
10-06-2019 10:56
+1, je kunt er ook leuk heen wandelen vanuit Maastricht.

Verder: Le Courage (al eerder genoemd), heerlijk eten, vriendelijke eigenaar.
Tout à Fait (1 Michelin ster), niets aan toe te voegen, echt een avond uit.
Ook bijzonder: wijnrestaurant op het land, een tijdelijk pop up restaurant te midden van de Maastrichtse wijngaarden, eten is prima in orde en het uitzicht is schitterend.
Dat laatste zijn we afgelopen week langs gewandeld
Vroeg me al af wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen week gaan eten bij het wijnrestaurant en ik heb daar een prima avond gehad. Ik keek ook mijn ogen uit de Maastrichtse chique: iedereen was netjes aangekleed, hakjes, haar netjes in model. Het personeel vond ik ook vriendelijk en gastvrij.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
10-06-2019 11:22
Ik ben afgelopen week gaan eten bij het wijnrestaurant en ik heb daar een prima avond gehad. Ik keek ook mijn ogen uit de Maastrichtse chique: iedereen was netjes aangekleed, hakjes, haar netjes in model. Het personeel vond ik ook vriendelijk en gastvrij.
Belle waar is deze precies? Ik ga van de zomer met mn pa op vader dochter weekend en wil hem daar mee heen nemen
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
10-06-2019 11:45
Belle waar is deze precies? Ik ga van de zomer met mn pa op vader dochter weekend en wil hem daar mee heen nemen
Dit is de website (https://wijnrestaurantophetland.nl/). Wel even kijken tot wanneer het restaurant er staat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven