Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik. Zwaar eten Angel bruine bonen met dit weer.

Zelfs de kip kerrie lukt momenteel zenzeo. .als een ding goed gaat .gaat alles goed.

Ook fijn Viva het huis voor je alleen .en ook gezellig als het huis weer vol is en leeft.

Hier gebakken aardappels sla en varkenshaas.

Ik krab mij weer gek van de processie rups .bah vervelend..straks even insmeren .

Vandaag moesten we even in de Achterhoek zijn .daar was het best bewolkt .en zelfs n spatje regen gehad.,nu hier weer volop zon.

Morgen thuis .gewoon n beetje in huis rommelen ,niet fanatiek bezig ,alles kalm aan .
Fijne avond :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja, goed hè. Eindelijk weer zelf wat gekookt. Toch steeds terugkerende pijn. Zit te googlen en ik denk dat ik de medicatie nog wat tijd moet geven. Er staat 4 weken voor.
En dan wellicht verhogen?
Ik vond ook iets van een speciale verdovende crème. Maar is lastig aan te komen.
De pijn komt uit de hersenen.
Ik zie het nog even aan.
Nog bedankt voor jouw tip!

Icetea.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het koken gelukt is Zenzeo! Doet je vast goed.

Wij aten aardappels,snijbonen,appelmoes,rode kool,gehaktballen van het werk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meisjes,

Vanavond een lekkerbekje met groentepuree, recept van de Allerhande. En was vandaag naar Utrecht met de trein, had een zakelijke afspraak en daarna geluncht op een terras. Zomer!

Wat fijn Zenzeo dat je je zo goed voelt!

Fijne avond :bye:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Cookie,hoe vond je het reizen met mondkapje?

Vandaag weer werken en oudste hoort vandaag of ze geslaagd is,daar werden we gister over gemaild.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, oudste is vandaag voor het eerst op haar eigen fiets naar school, ze is zo trots!

Ontbijt was cornflakes, smaakte mij niet zo lekker, alsof je maar wat lucht hapt ofzo. Nu een ijskoffie en een eierkoek.

Coetje, spannend, ik zal voor jullie duimen!

Cookie, ja daar ben ik ook benieuwd naar, hoe was dat in de trein?

ZZ, trots op je dat je zelf hebt gekookt! Zou zo kunnen dat je iets meer nodig bent van die medicatie. Mag je daarnaast nog paracetamol slikken? Misschien zou je dat nog kunnen proberen?

Chris, balen van die jeuk, stomme rupsen ook. Krijg er al kriebels van als ik het lees.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .brrrr spannend coetje ik duim ook 👍

Oh gossie.voor het eerst op de fiets naar school.wat zal ze trots zijn viva.

Ja ik ben ook zeer benieuwd cookie. Ik merk dat ik minder de winkels in ga in Duitsland omdat ik het mondkapje erg vervelend vind .
We gingen nog wel eens n dagje naar Munster of Osnabrück .maar ga ik nu niet meer doen .rustig kijken in n winkel vind ik moeilijk .ben mij constant bewust van het mondkapje .
Ontbijt was koffie. broodje ham.plak suikerbrood .

Nog steeds geen Liz .en geen thee.

Fijne dag allen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gek genoeg maak ik me over oudste geen zorgen,zou heel raar zijn als ze gezakt is.

Chris,ik heb voor mijn jongens spul van het kruidvat gehaald,werkt heel goed tegen de jeuk.
Weet alleen zo niet hoe het heet,als je dat wil weten kan ik dat vanavond vertellen als ik thuis ben.

Baas is er weer niet vandaag,dan denken sommige collega's dat ze vrij spel hebben :facepalm:
Ik heb ze net vermanend toegesproken,niet mijn sterkste kant maar het is nu een stuk rustiger aan de andere kant.( Er zit een spiegel voor mijn kantoor,ik kan wel de koelafdeling inkijken maar hun zien mij niet,dat ze dat niet doorhebben is mij een raadsel)

Nu koffie
Alle reacties Link kopieren
Well done, Coetje!
En leuk dat je oudste nu met de fiets naar school kan, Viva. Btw, paracetamol helpt niet.

Wat een vieze rupsen. Is het net zo erg als verleden jaar?

Ontbijt was fruit en een geroosterd pitabroodje met jam.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het erger dan vorig jaar met de rupsen.Ik las ook dat je je kleding op 60 graden moet wassen om die brandharen eruit te krijgen.

Zenzeo,wat bij mij hielp tegen zenuwpijn was lyrica,dat maakt dat je hersenen minder pijnprikkels doorgeven,het was wel even zoeken naar de juiste dosering.
Hopelijk heb je vandaag weer een goede dag!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook nog proberen, idd.
Er zijn drie groepen medicijnen tegen zenuwpijn; sommige antidepressieva, of anti epileptica of de opiaten.
Lyrica is een anti epilecticum.

Maar goed. Eerst de huidige medicatie goed uitproberen.

Hoe gaat het met jouw lopen?
Alle reacties Link kopieren
Dank coetje voor het meedenken .maar ik heb n goeie koele gel.die helpt goed.maar er komt wel steeds n nieuwe plek bij. Al is het tot nu toe lang zo erg niet als afgelopen jaar.
Zo ineens komt er n plek opzetten .en dan krab je eerst n tijdje.en dan schiet mij te bonnen dat ik die gel er op moet smeren .dat krabben doe je gewoon gedachteloos .

Als je het lopen van mij bedoelt .het blijft gewoon hetzelfde. Als ik n tijdje niet gelopen heb .ga ik heel erg achteruit.dat moet ik dan echt weer opbouwen .
Nu zit ik weer in het ritme dat ik regelmatig loop. Dat viel ik. Moet vandaag ook nog .maar het is mij te warm nu .
Had ik vroeger moeten doen .
Nu ga ik het aanrechtblad en het koffiezetapparaat even n goeie beurt geven.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zit lekker buiten,in de shaduw,met een watertje met munt,aardbei en komkommer.Lekker verfrissend!

Terwijl ik bovenstaande aan het typen was,belde oudste.
Ze is geslaagd :yes: :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd coetje en kind coetje. 👍

Ik zit n emmertje watermeloen leeg te eten . gesneden in kleine stukken .heb twee volle. yoghurt emmertjes .is n halve meloen .

Heb n hoop hemdjes en topjes uitgezocht.en in de zak gedaan. Lagen al zo lang in de kast te niksen . Heb er n paar gehouden .die zitten nu in de wasmachine .zijn ze weer lekker fris.
Draag tegenwoordig meer hemdjes met elasthan die sluiten mooier aan .
En daar moet ik er n paar van bij kopen zwart en wit .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dochter van Coetje! :cheer2:

Prettig was het niet, met een mondkapje op. Lijkt me vooral lastig op lange trajecten, hoe doen ze dat op vliegreizen van hier naar Amerika? Heb geen idee eigenlijk, zo even googlen. Het mondkapje moet toch af en toe echt af om te eten of te drinken. Ik mag niet klagen, het is tien minuten heen en tien minuten terug.

Maar om die reden hebben we onze treinreis naar Oostenrijk ook afgezegd, het is al een onderneming en zeker met mondkapjes op. Hopelijk volgend jaar.

Over een uurtje eten we kibbeling met broccoli en rijst. En man wil na het eten gaan fietsen.

Misschien kan jij vanavond nog een rondje lopen, Chris? Doe ik ook vaak rond een uurtje of half negen, samen met dochter. Nog lekker licht is het dan.
Alle reacties Link kopieren
Met tien minuten en tien minuten terug bedoel ik het stukje trein van huis naar Utrecht :)

En ik drink nu een glas Sprite.
Alle reacties Link kopieren
Lunch was de kipkerrie en vanavond at ik een k&k witlof/appelsalade van AH.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Coetje met het slagen van je dochter!! 📚🥳🥂
Alle reacties Link kopieren
Nasi met kroepkoek en saté.
Nu watermeloen hmmm.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd (dochter van) coetje! Goed gedaan.. :yes:
Zenzeo wat fijn dat het momenteel best goed met je gaat zeg!
Viva leuk dat oudste zo trots is dat ze nu zelf naar school kan fietsen ipv achterop. :-)

Ik probeer mee te lezen en te reageren maar momenteel heb Ik weinig tijd voor mezelf op de dagen dat zoon hier is doordat de school eerder uit is dan normaal en ik natuurlijk ook werk smorgens. Als hij dan weg is moet ik mijn tuin en huis nog bijhouden (zoon kan niet tegen harde geluiden momenteel) en mijn vriend wil natuurlijk ook aandacht hebben.. maar ik ben jullie dus niet vergeten hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nou wij jou ook niet Liz. Vind het wel fijn om nu n stukje van je te lezen .ik begrijp. volkomen dat jij het drukker hebt dan ik.

Ik eet ook veel watermeloen momenteel Viva. heerlijk.

Ik vind het mondkapje vreselijk.maar dat had ik al gemeld .
En lopen doe ik liever smiddags. savonds heb ik daar geen zin meer in.
Morgen loop ik overdag wel weer n stukje . Ik zal wel moeten want te lang niet lopen .wordt gelijk afgestraft. 🤪
Fijne avond meisjes :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz, fijn je weer even te lezen! Heel begrijpelijk dat je het druk hebt, dus no worries.

Chris, bij de lidl heb je van die hele groten. Ik kan ze niet eens tillen haha. Dus we houden het bij de wat kleineren, maar het gaat rap hier.

Coetje, lekker aan het feesten denk ik.

ZZ, heeft het eten je gesmaakt?

Cookie, ik snap dat je die treinreis afgezegd hebt.

Thee, ik zwaai ook even naar jou!

Welterusten allemaal :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Nee,het feestje is morgen Viva,de uitslag kwam onverwacht een dag eerder.
Vanavond boodschappen gedaan voor het feestje en ook alvast het een en ander voor zaterdag want dan hebben we weer feest :proud:

Liz,fijn je weer te lezen en dat alles goed gaat al heb je het begrijpelijk heel druk.
Was je nog wezen paardrijden?

Chris,ga je er morgen weer op uit?

Cookie,dat zou ik ook niet doen,zo'n lange treinreis met een mondkapje.

Ik ga even douchen en naar bed,morgen werken tot 12u en dan komen er vanaf 15u mensen op bezoek.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het wordt een tropische dag vandaag,heerlijk!
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham en kaas.

Fijne dag vandaag :daisy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven