Kookgroepje !

14-10-2007 17:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet ermee??
Alle reacties Link kopieren
Wat is precies je bedoeling? Er zijn al ontzettend veel topics met recepten...
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het wel leuk is om een groepje te hebben dat samen recepten uitwisseld, kan vertellen over eventuele blunders, noem het allemaal maar op!

Vooral leuk als er mensen met verschillende nationaliteiten in zitten, zodat je ook eens wat internationaler kan koken.



Dus wat is je bedoeling precies?
Alle reacties Link kopieren
ik mag hier waarschijnlijk niet hengelen, en dat is ook niet echt de bedoeling.

Recepten uitwisselen zou leuk zijn, maar mijn idee was meer om gezellig 1x in de maand (bijvoorbeeld) met een groepje koken en lekker eten samen :)
Alle reacties Link kopieren
ooooohh.... zjeg dat-tan! ;-)



(ik doe niet mee, trouwens)
Alle reacties Link kopieren
gehehh nee er zullen waarschijnlijk niet veel mee doen :P maar ach.. is het proberen waard toch!
Alle reacties Link kopieren
kijk eens bij eetclub.nl
Alle reacties Link kopieren
Of zet een oproepje op het prikbord...
Wat je ook kan doen is een groepje oprichten en dan een keer in de maand een dag prikken dat jullie allemaal hetzelfde gaan koken en eten maar dan in je eigen huis, achter de pc met de webcam aan. Ben je toch niet alleen maar zit je niet met lastige dingen als reizen en zo. Las ik eens op de blog hier op viva van ..... weet niet meer hoe ze heet. Sylvia geloof ik? Die deed dat een keer in de zoveel tijd met een paar vriendinnen. Grappig idee :)
Alle reacties Link kopieren
ik vind idd dat idee van pruttel ook wel weer erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
nah.. eten via webcam.. denk niet dat ik aan eten toe kom dan :P haha zit dan continu te kijken en naar mezelf, hoe dat eruit ziet op de webcam enzo hahahah !
Alle reacties Link kopieren
heb zelf een eetclubje in Zwolle, inderdaad via eetclub.nl! We eten eens in de maand samen en dat bevalt heel goed! Ik weet niet waar je woont, maar even googlen op je plaatsnaam en de term eetclub, doet wonderen!
Alle reacties Link kopieren
oke leuk ! ik ga zo even kijken bij eetclub !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven