Je hebt ook ballerina's met een wat dikkere zool dat bij de hak wat hoger is. Is in principe een platte schoen maar loopt wel comfortabel. Maar van die flatjes-ballerina's zijn echt doodvermoeiend
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, Mirte Waar ik niet tegen kan bij sandalen is als er zo'n ding tussen je tenen zit, verschrikkelijk. Draag dus ook nooit teenslippers, vind dat echt voor geen meter zitten.
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 12 mei 2012 om 20:37
Ik heb wel van die hele platte sandaaltjes. Kan ik wel op lopen. Maar ik krijg met alle platte schoenen last van mijn rug, als ik de hele dag loop. Met hakken niet, maar dan krijg ik zere voeten. Ach, het is ook altijd wat.
Ik loop ook al een tijdje te kwijlen op die laarzen. Vind ze alleen wel erg winters en ik zag ze een paar weken geleden voor het eerst. Dan staat je hoofd (was toen ook een zonnige dag) niet naar dit soort laarzen. Maar ze blijven in mijn hoofd zitten en zijn een stuk goedkoper dan die Ibiza-achtige laarzen die ik hier laatst postte.
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 12 mei 2012 om 20:43
Die Ibiza-achtige laarzen heb ik gemist. Plaatje?
Ik droom nog steeds van DE Franjelaarzen. Mja...
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 12 mei 2012 om 20:45
quote:GeorgieBrown schreef op 12 mei 2012 @ 20:55:
Ik vind ze allebei mooi. Die zwarte voor de winter, en deze voor de zomer. Ja, maar bij elkaar dus ruim 300 euro. Da's wel even een bedrag om over na te denken .