Lekker fris mannengeurtje
dinsdag 16 juni 2020 om 14:36
Ik wilde weer eens een geurtje kopen voor mijn halve trouwboek. Omdat ik van veel geurtjes hoofdpijn krijg, mag ik altijd kiezen. Om nu niet de hele Douglas door te snuffelen, graag wat tips.
Ik kan niet tegen hele zware, kruidige geuren of van die oude mannenluchtjes (Old Spice, Tabac). Hoop dat ik het zo goed omschrijf. Wel fris (geen toiletverfrisser) en licht.
Wie heeft tips?
Ik kan niet tegen hele zware, kruidige geuren of van die oude mannenluchtjes (Old Spice, Tabac). Hoop dat ik het zo goed omschrijf. Wel fris (geen toiletverfrisser) en licht.
Wie heeft tips?
dinsdag 16 juni 2020 om 14:39
dinsdag 16 juni 2020 om 14:42
snap ik, maar hoe kun je onze ervaringen op waarde schatten dan?
ik vind zelf Cacharel een hele fijne lucht, als mijn man hem draagt
Maar hoe ene lucht zich op een huid ontwikkeld is verschillend en hoe jij het dan weer ervaart
dinsdag 16 juni 2020 om 14:48
Dat begrijp ik, maar ik hoopte met mijn omschrijving toch al wat tips te krijgen.
dinsdag 16 juni 2020 om 14:57
Ik hou wel van kruidige, wat zwaardere mannen geuren, maar ik ben ook aangenaam verrast door Acqua Attiva eau de toilette. Fris, met wat citrus en ik denk zelfs thee en basilicum te ruiken, al staat dat niet in de omschrijving.
Deze geur heb ik mijn man gegeven en eigenlijk draag ik hem zelf ook regelmatig. Heerlijk. Allesbehalve zwaar.
(Vergeten het merk erbij te zetten. Het is van Collistar)
Deze geur heb ik mijn man gegeven en eigenlijk draag ik hem zelf ook regelmatig. Heerlijk. Allesbehalve zwaar.
dinsdag 16 juni 2020 om 15:21
Dat klinkt goed, dank weer.Jufjoke schreef: ↑16-06-2020 14:57Ik hou wel van kruidige, wat zwaardere mannen geuren, maar ik ben ook aangenaam verrast door Acqua Attiva eau de toilette. Fris, met wat citrus en ik denk zelfs thee en basilicum te ruiken, al staat dat niet in de omschrijving.
dinsdag 16 juni 2020 om 15:59
Ik hou van fris en kruidig bij mijn man. Het liefs een beetje oosterse geur. Ik ben zeer tevreden over deze:
https://www.superwinkel.nl/product/1037 ... GEQAvD_BwE
https://www.superwinkel.nl/product/1037 ... GEQAvD_BwE
dinsdag 16 juni 2020 om 16:28