Mode & Beauty alle pijlers

highlights dip dye of balayage?

20-11-2016 22:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik wil misschien mijn haar verven. Ik heb lang donkerblond stijl haar en vind het een beetje saai...

Ik heb alleen totaal geen verstand hiervan. Ik twijfel ook erg tussen blonde highlights, blonde dip dye en blonde balayage.

Ik heb een vrij lichte huid en ben best wel verlegen en introvert dus ik wil niet iets te opvallends en iets natuurlijks. Ik heb dus een paar vragen:

-ik weet dat verven je haar kan beschadigen is dit ook echt heel erg? En als je het uit laat groeien herstelt het dan vanzelf weer?

-als je highlights neemt en je laat ze uitgroeien ziet dit er dan na een tijdje niet heel raar/lelijk uit?



Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven:)
Alle reacties Link kopieren
Als je highlights laat uitgroeien krijg je hetzelfde effect als dipdye of balayage.. (onder licht, boven donker)

Ik zou gewoon de kapper eens vragen
Alle reacties Link kopieren
Als je iets natuurlijks wil, zeker geen dip dye nemen.
Ik heb balayage op het moment. Erg blij mee want oogt veel natuurlijker dan high lights! Ook vakt de uitgroei bijna niet op (1x per 6 maanden laat ik het opnieuw doen). Dus dat vind ik wel aanrader!
Balayage is heel natuurlijk, mits goed gedaan. Dus heel goed zoeken naar een salon die hier goed in is en eventueel foto's daarvan op hun website of facebook heeft, want dat is toch wel een precies kunstje.
Alle reacties Link kopieren
Ik highlight mn haar 2 keer per jaar, fohn het ongeveer 2keer per maand en heb geen last van beschadigd haar.

Als je natuurlijk wil geen dip dye doen. Balayage heb ik ook wel eens gedaan, vond ik ook erg leuk. Nu vaak veel en fijne highlights, in combinatie met goedr zilvershampoo is het nu mooi assig.
Alle reacties Link kopieren
quote:shadowfaxx schreef op 20 november 2016 @ 23:05:

Ik heb balayage op het moment. Erg blij mee want oogt veel natuurlijker dan high lights! Ook vakt de uitgroei bijna niet op (1x per 6 maanden laat ik het opnieuw doen). Dus dat vind ik wel aanrader!Oke bedankt! Als ik mijn highlights niet meer wil en ik ze dus niet opnieuw laat doen ziet het er dan nogsteeds wel oke uit?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2018 13:31
Reden: spam
96.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_1630 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 17:43
Reden: Laat maar, oud topic...
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken hoe oud een topic is voordat je reageert. Denk dat de TO 2 jaar later al een keuze heeft gemaakt hoor :nut:

O wacht, je bent hier om je eigen site te spammen... :nope:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven