Mode & Beauty alle pijlers

Pluis haar

25-05-2017 21:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment heb ik half lang has4 tot net over mijn schouders en h3b het vaak in een knot of staart.

Helaas heb ik aan de voorkant korte dunne haartjes zitten die nog al pluizig over komen.

Als het net vast zit wil het wel, maar zodra ik buiten kom begint het te pluizen, omdat die kleine haartjes te kort zijn om in de staat te maken.

Heb alleen wel eens met knipjes of schuifjes gewerkt, maar dat geeft geen mooi resultaat.

De kapper geeft overigens aan er niks aan te kunnen doen, omdat het zulk fijn haar is.

Heeft iemand tips/ ervaring ? Heb we zelf echt geen verstand van.
Alle reacties Link kopieren
Beetje olie en haarlak? Mijn hele haar is pluizig en ik kan niet zonder die twee dingen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of je haar steil of krullend is.. Heb zelf een bos krullen die zonder 'spul' erin op een ongeluk met een ontplofte föhn lijkt. Babykrullen, pluisjes, rare richting van haar...geen doen zonder iets erin. heb veel geprobeerd en allemaal heel erg duur. Liters Andrelon Perfecte krul crème in nat haar (gaat ongeveer een flesje per week doorheen) en nadat het droog is, goed opschudden doet wonderen.
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
25-05-2017 21:09
Beetje olie en haarlak? Mijn hele haar is pluizig en ik kan niet zonder die twee dingen.
Bedankt, ik ga het proberen.
Alle reacties Link kopieren
meisje36 schreef:
25-05-2017 21:25
Weet niet of je haar steil of krullend is.. Heb zelf een bos krullen die zonder 'spul' erin op een ongeluk met een ontplofte föhn lijkt. Babykrullen, pluisjes, rare richting van haar...geen doen zonder iets erin. heb veel geprobeerd en allemaal heel erg duur. Liters Andrelon Perfecte krul crème in nat haar (gaat ongeveer een flesje per week doorheen) en nadat het droog is, goed opschudden doet wonderen.
Op dit moment is het stijl haar, als ik het korter heb zit er slag in.

Toch maar weer eens een poging wagen bij de kruitvat.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu je routine? Dan kunnen we kijken of die evt aangepast moet worden. Kun je een voorbeeldje plaatsen dat het meeste op jouw haar lijkt?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_211092 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:44
Reden: Verkeerd
99.57% gewijzigd
Een beetje bodylotion!! Werkt honderd keer beter dan het duurste haarspul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven