Mode & Beauty alle pijlers

Vraag aan ervaren pantydraagsters (m/v)

21-07-2017 16:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe hou je een dunne panty heel?

Ik ben vrij nieuw in pantyland en tot nu toe droeg ik altijd lekker dikke panty's (80 of meer denier).
Maar nu werk ik in een omgeving die een tikje behoudend is, en dus kunnen blote benen niet echt (tenzij er een hitte-alarm is). Dus heb ik een pakje panty's van 15 denier gekocht. Vandaag heb ik een nieuwe aan en wat ik eerder ook al opmerkte: al op de eerste dag dat ik ze draag hebben (krijgen) deze panty's kleine horizontale streepjes/scheurtjes.
De tweede keer dat ik ze draag wordt dat erger en de derde dag vind ik het geen gezicht meer.

Wat doe ik verkeerd?
Zijn het de verkeerde panty's? (het was een pakje van vier van de Hema en kostte vijf euro)
Behandel ik ze verkeerd? (ik doe ze volgens mij best voorzichtig aan en was ze in zo'n waszakje)
Of zijn die krengen nou eenmaal zo?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Volgens mij zijn die krengen nou eenmaal zo. Ik heb eens hele dure gekocht in een speciaal zaak en dezelfde dag zaten er ook streepjes in.

Ik koop nu altijd 50 denier panty's bij de action (in de winter) en ik gooi ze na 2 keer dragen weg.
Of ik knip er een haarband van voor als ik make-up opdoe :)
Die hele dunne doe ik niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
IK heb hier ook nog nooit een oplossing voor gevonden. Ik koop niet al te dure en draag ze gewoon hooguit twee keer. Heb op mijn werk een reserve liggen.
Zorg wel dat je handen en nagelriemen zacht zijn en je nagels geen haaltjes hebben, anders gaat het al bij het aantrekken mis.
Ik heb de dunne van de zeeman altijd. Kost bijna niets en ik kan ze 2 dagen aan.
Je hebt ze met glans (2 voor 1.99 dacht ik langwerpige verpakking) en zonder glans (4 voor 2.49 geloof ik in een doosje)