Mode & Beauty alle pijlers

Daggast bruiloft

22-07-2017 05:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Even een klein vraagje. Ik ben als daggast bij een bruiloft begin september.
Nu heb ik een mooie donkerblauwe kokerjurk maar wat is daarbij mooi om te combineren aan clutch/pumps?
Ik heb creme kleurige pumps met n subtiel bloemetje en een kleine clutch die daar mooi bij past maar de cluch is cremekleurig en van kant. Meer iets voor de bruid zelf.

Doen of voor andere kleuren gaan?

Mijn dochtertje draagt mintgroen/petrol daar wil ik ook bij matchen :A:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit een bruid gezien met een clutch. Die heeft meestal een ceremoniemeester die de spullen voor haar draagt. En een gemiddelde bruid draagt ivoor kleur en geen creme. Zolang je maar geen wit draagt. Dan word de jurk van de bruid een vieze kleur als je er naast staat.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het mint van je dochter wel kunt laten terugkomen in de accessoires bij jouw jurk.
Het is geen voor de hand liggende combinatie, maar het zou nog wel verrassend mooi kunnen zijn.

Verder zie ik ook geen probleem bij je crèmekleurige clutch.
Met een crème jurk zou je in het vaarwater van de bruid komen, maar niet met clutch en schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima. Maar donkerblauw is zo makkelijk dat daar alles bij kan. Knal rode pumps, rode clutch en rood gelakte nageltjes maakt het ook heel mooi - en wellicht wat vlotter. Mint groen kan inderdaad ook, moet je even aanzien. Petrol gaat dan weer niet met donkerblauw.
Alle reacties Link kopieren
ja sure, waarom niet?
luiwammes schreef:
22-07-2017 09:09
Kan prima. Maar donkerblauw is zo makkelijk dat daar alles bij kan. Knal rode pumps, rode clutch en rood gelakte nageltjes maakt het ook heel mooi - en wellicht wat vlotter. Mint groen kan inderdaad ook, moet je even aanzien. Petrol gaat dan weer niet met donkerblauw.
Ik vind dit altijd zo gemaakt overkomen. Ik ben echt niet vies van een goede knalkleur maar én schoenen én tasje én nagels allemaal in dezelfde heftige kleur vind ik altijd een beetje...iets wat mensen doen die heel hard proberen maar dan toch de plank misslaan.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
22-07-2017 09:45
Ik vind dit altijd zo gemaakt overkomen. Ik ben echt niet vies van een goede knalkleur maar én schoenen én tasje én nagels allemaal in dezelfde heftige kleur vind ik altijd een beetje...iets wat mensen doen die heel hard proberen maar dan toch de plank misslaan.
Wellicht ben je daar teveel een grijze muis voor, maar de schoenen, tasje en de nagels draag jij, zij dragen jou niet.
Maximiliaanxx schreef:
22-07-2017 09:50
Wellicht ben je daar teveel een grijze muis voor, maar de schoenen, tasje en de nagels draag jij, zij dragen jou niet.
Haha nee sorry. Ik heb wél verstand van mode.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er maar net aan hoe je het draagt... Persoonlijk zou ik daar prima groene oorbellen bij doen, maar ik ben dan ook wat onconventioneel als het op kleding aankomt. En wat is er mis met gemaakt? Prima toch als je nagedacht hebt over je kledingkeuze.
luiwammes schreef:
22-07-2017 09:54
Dat ligt er maar net aan hoe je het draagt... Persoonlijk zou ik daar prima groene oorbellen bij doen, maar ik ben dan ook wat onconventioneel als het op kleding aankomt. En wat is er mis met gemaakt? Prima toch als je nagedacht hebt over je kledingkeuze.
Ik vind alles in dezelfde kleur dus het tegenovergestelde van over je outfit hebben nagedacht...


Maar goed; smaken verschillen :)
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
22-07-2017 09:53
Haha nee sorry. Ik heb wél verstand van mode.
geen idee of je er verstand van hebt tho
luiwammes schreef:
22-07-2017 09:09
Kan prima. Maar donkerblauw is zo makkelijk dat daar alles bij kan. Knal rode pumps, rode clutch en rood gelakte nageltjes maakt het ook heel mooi - en wellicht wat vlotter. Mint groen kan inderdaad ook, moet je even aanzien. Petrol gaat dan weer niet met donkerblauw.
Ik denk ook dat een felle kleur schoenen en clutch wat vlotter zal staan. Donker blauw kan best degelijk en saai zijn. Maar niet in combinatie met een frisse felle kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog eens puzzelen met (mint) groen.
Eerdere outfit voor n bruiloft is al eens n zwart jurkje met knalroze pumps tasje en ketting geweest. Dat stond ook wel gaaf. Ik hou er wel van :cheer:
O en daar was zeker wel over nagedacht want ik heb toen echt stad en land afgezocht naar pumps en n tasje :whistle:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
En waarom niet die knalroze pumps onder het blauwe jurkje dan?
Vind ik een heel mooie combi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven