Mode & Beauty alle pijlers

Rituals parfum gezocht

17-08-2017 21:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hele poos terug heb ik bij rituals een parfumsetje gekregen omdat ik een bepaald bedrag uitgegeven had. Hierin zaten drie kleine flesjes met verschillende geuren. Één van deze geuren heeft zich inmiddels ontwikkeld tot mijn lievelingsparfum en ik baalde ook toen ik merkte dat hij vrijwel helemaal op is, ik denk dat er nog voor één of twee keer dragen inzit. Dit is al een hele poos terug dat hij op dit punt beland was, sindsdien heb ik hem niet meer durven dragen omdat ik bang ben dat hij op raakt.

Het probleem is dat ik het parfum nergens meer kan vinden, bij rituals is het inmiddels vervangen door een andere geur en op een website als marktplaats heb ik het nog nooit kunnen vinden. Ik heb zelf naar rituals gemaild met de vraag of ze het nog ergens in een magazijn hadden, maar dat hadden ze helaas niet meer.

Het gaat om de rituals geur: No 23. Magnolia + Pink Pepper
Dat is het roze geurtje uit de vorige geurlijn.

De enige plek waar ik hem ooit nog gevonden heb is op ebay, maar de verkoper woonde niet in Nederland en omdat het een parfum was kon het niet verstuurd worden naar Nederland.

is hier misschien iemand briljant met dit soort dingen zoeken, of heeft iemand een tip waar ik dit parfum nog kan kopen?
niet goed gekeken ook daar uitverkocht
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 21:50
83.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer joh...
Ik heb ze ook gehad en vondt het hoofdpijn luchtjes en heb ze alledrie weggekieperd toen in laatst ging verhuizen... :hihi:
En het ergste was nog dat het VOLLE flesjes waren :$
Ja en?
djengaz schreef:
17-08-2017 21:49
niet goed gekeken ook daar uitverkocht
Gekeken naar de vrd? ;-)
Zeer irritant trouwens als je favo luchtje niet meer gemaakt wordt. Bij mij is dat intimitaly night van Beckham. Nergens meer te verkrijgen :cry:
vrd?
Alle reacties Link kopieren
Edit: ook uitverkocht! Ik zoek nog even verder..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken en zoeken allemaal!

@snoopylynn wat jammer! Ik moet zeggen dat ik het geurtje met de donkere dop ook niet lekker vond en er ook hoofdpijn van kreeg. Mijn moeder daarentegen (die hetzelfde setje had) vond dat geurtje juist het lekkerst en we hebben toen geruild. Maar helaas is haar flesje ook bijna helemaal op.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 'm echt nergens meer vinden...! Misschien op Marktplaats een 'gevraagd'-advertentie aanmaken? (Zie wel enkele andere Rituals-parfums aangeboden worden daar)
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goed idee van die marktplaats gevraagd advertentie! Ik wist nog niet dat dat kon.
Had inderdaad wel al andere parfums erop zien staan, maar eigenlijk alleen van de huidige parfumlijn.
Dat is wel balen. Herken het. Baal jaren later nog altijd, dat Rituals de Summer Rain douchefris uit het assortiment heeft gehaald... Was echt mijn favoriete douchefris.
Goed idee, die advertentie op marktplaats. Oproepje op Facebook misschien ook nog een idee, omdat dat vaak snel veel mensen bereikt?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 23:09
5.14% gewijzigd
Welke regio woon je?

Ik heb nog een flesje van 10ml staan, waar nog ongeveer driekwart in zit :-)

Hij ruikt lekker hoor, maar ik ben er ook niet mega aan gehecht, dus daar komen we wel uit. Helaas voor jou geen grote fles, maar alle beetjes helpen toch ;-)
Hier nog een vol, nooit gebruikt flesje in de kast. Mag je hebben!
Alle reacties Link kopieren
Oooh dat zou super fijn zijn als ik die mocht overnemen BubblesJoy en Guust80!
Ik woon in Gelderland. Ik weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt, maar misschien (als die optie er is) is het handig een privébericht even te sturen?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb ooit ook zo'n set gehad. Niks mee gedaan zal eens kijken van de week of ik hem nog heb en zoja of het de geur is die je zoekt. ( kan ik gelijk die kast opruimen :@@: )
Ik zit met hetzelfde probleem inderdaad. Nog een heel klein beetje in een flesje dat ik bijna niet gebruik, omdat ik niet wil dat ie helemaal opgaat...
Ben nu al weken op zoek naar een nieuwe favoriet maar dat wil niet lukken tot nu toe.
Zo ook met mijn favoriete deo. Waarom halen ze iets zonder waarschuwing uit de productie? Irritant!
Alle reacties Link kopieren
Welke geur zoek jij dan lammetak ?
Dezelfde als TO. Als ik had geweten dat de geur eruit ging ik nog wel wat voorraad gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad LammeTak, als ik geweten had dat hij eruit ging had ik een aantal grote flessen ervan gekocht!

Kijk eens bij the body shop voor de geur Nigritella (als ik het zo goed schrijf), die vind ik tenminste ook erg lekker. Maar hij haalt het niet bij die van rituals.
Heb mijn deo ook van rituals, daar hebben ze laatst de verpakking nog van aangepast dus ik hoop dat die er nog wel in blijft. Anders koop ik alle deo's die de winkel op voorraad heeft haha
Ze waarschuwen mij bij Rituals vaak wel tegenwoordig. Mocht de Express your soul-lijn je favoriet zijn; dan ook flink inslaan. Die gaat ook weer uit de collectie. Ze hebben me meer dingen genoemd die uit de collectie gaan; weet het verder niet meer... sorry!
Alle reacties Link kopieren
Die Express your soul-lijn is ook een limited edition dus dan weet je van te voren al dat die er een keer uit zal gaan.
Op wat voor manier word je dan gewaarschuwd? Door een nieuwsbrief of echt persoonlijk?
Persoonlijk (in de winkel). Weet dat ik iets uit die lijn als kado voor een vriendin kocht en erop werd gewezen. Toen noemden ze ook nog andere producten die uit het assortiment zouden gaan. Heb ik niet onthouden, daar het dingen waren die ik toch niet gebruikte.
Alle reacties Link kopieren
Ah oke, nouja ik moet binnenkort toch eens naar de winkel voor deo. Dan zal ik het ook eens vragen.
Zou ik altijd doen! Leuk dat het lukt met je parfum!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik er zo wat kan overnemen inderdaad!

Heb net nog geprobeerd om een 'gezocht' advertentie op marktplaats te zetten, maar ik kan alleen maar gewone advertenties plaatsen. Of moet ik gewoon een normale advertentie maken en dan in de titel zelf zeggen dat ik het zoek ipv aanbied?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven