Mode & Beauty alle pijlers

Onesie met pasvorm, bestaat zoiets?

15-12-2017 18:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige winter ben ik helemaal verslingerd geraakt aan mijn onesies van fleece. De verwarming kan 1,5 graad lager en ik heb het nooit meer koud.
Nu heb ik inmddels een aantal exemplaren van action/kruidvat, met sterren/bloemen/luipaardprint die welliswaar heerlijk zitten, maar waarmee ik achter de bank moet duiken als de deurbel gaat 😬.
Nu ben ik op zoek naar een wat toonbaarder exemplaar, waarmee ik ook met een gerust hart de deur open kan doen. Als het kan ook nog een beetje 'fitted' en niet modelletje aardappelzak. Het liefst wel van fleece, ik vind joggingstof veel minder warm en bovendien zwaarder.
Het mag best rond de €50,- kosten, maar €100,- + (kwam ik tegen op een scandinavische site) ga ik er niet aan uitgeven. Iemand ideeën/ervaring?
The time is now
Onesies zijn per definitie vormloos.

Er zijn zat fijne huispakken die wel enigszins toonbaar zijn. Koop die gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
15-12-2017 18:00
Nu heb ik inmddels een aantal exemplaren van action/kruidvat, met sterren/bloemen/luipaardprint die welliswaar heerlijk zitten, maar waarmee ik achter de bank moet duiken als de deurbel gaat 😬.
:proud: zo herkenbaar.
Geen tips verder helaas. Ik heb inmiddels een hele fijn joggingbroek gevonden daar durf ik wel de deur mee open te doen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Een huispak van fleece is toch veel praktischer dan een onesie? En een stuk toonbaarder...

Afbeelding

Afbeelding
Tja ze zijn nu eenmaal zo vormloos.
Mij boeit het echt niet, ik doe gewoon de deur open. Ook in mijn varkens onesie.
Vriend niet, die vindt het lekker warm maar no way dat ie open doet.

Ik vind een onesie overigens veel fijner dan een tweedelig huispak. Bij een onesie krijg je nooit een koude rig bij bukjen bv.
Alle reacties Link kopieren
Deze ziet er wel wat gekleder uit vind ik

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-12-2017 18:38
Deze ziet er wel wat gekleder uit vind ik

Afbeelding
Die is verdomd nog best leuk!
Mijn dochter heeft er 1 van Rebelle. 50 euro. Valt mooi slank.
Beetje zoals het plaatje hierboven, alleen lichter van kleur.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, waar heb je die van Noushi?
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Huispak heb ook geprobeerd, maar is duidelijk minder warm!
The time is now
Ik heb een heerlijk antraciet . velours huispak van de Lidl , veel makkelijker dan een onesie die zijn onhandig als je naar het toilet moet .
Ook wat toonbaarder mooi shirtje eronder en klaar .
Alle reacties Link kopieren
Die van Nouschi is ook van Rebelle, te koop bij Otto en 61 euro.
Ik vind hem ook mooi.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
Otto idd.

https://www.otto.nl/p/10058041185/rebel ... -jumpsuits
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die van mijn dochter heb ik ook bij de Otto gekocht (maat 36). Ik zie inderdaad dat het precies dezelfde is qua model, alleen een andere print dus. Valt echt heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Top tijger! Hoe valt de maat? Ik draag normaal gesproken 36/38, ben 1.74 lang.
The time is now
Misschien is https://www.onepiece.com/ wat?

edit: whoops, iets te duur. Sorry!
anoniem_64c5898a81864 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 20:58
Reden: Niet goed gelezen!
29.51% gewijzigd
Banba schreef:
15-12-2017 20:33
Top tijger! Hoe valt de maat? Ik draag normaal gesproken 36/38, ben 1.74 lang.
Mijn dochter (13) is 1.68, qua lengte heeft ze nog wel iets ruimte om te groeien in de onesie. Ze heeft normaal XS/S. Eerder 36 dan 38. Ze krijgt hem voor kerst, dus ze heeft hem alleen bij ontvangst gepast en verder nog niet gedragen. Hij viel echt mooi slank.
Ze heeft trouwens de onesie met de zigzag print. Maar die van het plaatje van Nouschi vind ik ook erg mooi. Misschien iets gekleder door de donkere kleur.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha....

Een onesie met pasvorm.....

Probeer eens in dw Efteling! Neem mij gelijk een eenhoorn mee. M'n vorige is te ziek en kan niet mee naar de kerstborrel van sneeuwwitje.
jouw leven is een keuze
Ik zou dat geld maar investeren in hogere stookkosten...
Ik heb heel wat huispakken of joggingbroeken met dikke trui voor thuis. Tijdje terug een onesie gekocht en ik vind ze echt een stuk warmer, tenminste die ik heb. Wil er meer :proud: Heb deze: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-one ... 19771.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven