Mode & Beauty alle pijlers

Welke krultang?

20-02-2018 22:26 20 berichten
Ik wil voor het eerst een krultang gaan aanschaffen.
Als ik online kijk dan lijkt het aanbod echt eindeloos.

Hebben jullie misschien ervaringen, tips, zaken waar ik bij aanschaf op moet letten?

Ik heb steil en fijn haar van mijzelf
Alle reacties Link kopieren
Wil je echt een krultang of een krulborstel?
Ik denk een krultang, ik heb nog nooit van een krulborstel gehoord 😱
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/remington-ci95 ... 011035805/

Deze is echt super. Mijn haar was niet te krullen totdat ik deze tegenkwam. Mijn krullen houden nu 3 dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht eerst een krultang (heb haar met een slag) maar daar krijg je echt van die boerenkrullen van.

Ik heb daarna een stijltang gekocht en maak daarmee krullen en met een veel mooier en natuurlijker resultaat! Dat zou ik dus aanraden ;)

Kijk eens op Youtube naar “curls with hair straightener”, dan zie je wat ik bedoel!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook goede ervaring met Remington.
Alle reacties Link kopieren
Wil je er echt krullen mee maken of extra volume creeeren omdat je schrijft dat je stijl fijn haar heb.

Bij krullen is een stijltang mooier voor volume eeb krul borstel
Ik wil een krul/slag creëren
Van een krulborstel heb ik nog nooit gehoord, kan iemand uitleggen hoe dat werkt?
Met een steiltang krullen maken klinkt vrij lastig. Ik wil niet mijn haat onnodig beschadigen in het oefen proces
Krullen met een steiltang worden niet mooi. Dan krijg je van die lelijke ‘Roy Donders krullen’.
Ik zou gaan voor een krultang.
De beste vind ik die van GHD.
Ik heb een diva warmteborstel werkt perfect voor een mooie slag en nog nooit zulk glanzend haar gehad.
Echte krullen is me nog niet gelukt maar moet ook kunnen
Deze https://www.johnbeerens.com/diva-profes ... ermal-40mm

Als je een verkooppunt in de buurt hebt kun je hem gratis uitproberen .
redandwhite schreef:
20-02-2018 22:44
https://www.bol.com/nl/p/remington-ci95 ... 011035805/

Deze is echt super. Mijn haar was niet te krullen totdat ik deze tegenkwam. Mijn krullen houden nu 3 dagen!
Die Remmington heb ik ook nog ergens liggen, maar ik gebruik hem nooit. Ik heb een Chi-stijltang met van die half-ronde kanten (een bolle en een holle plaat) speciaal geschikt om te krullen. Die gebruik ik dagelijks, want die vind ik 10x fijner dan die Remmington.

Als ik tijd genoeg heb dan gebruik ik de Babyliss Pro mira, dat is de professionele versie van de Babyliss Curl Secret. Als je weet hoe je ermee om moet gaan dan krijg je er heel mooie natuurlijke krullen van. Ik heb zelf fijn en steil haar en daar is hij heel geschikt voor. Je moet alleen niet te dikke plukken nemen en hem op de goede manier tegen je hoofd houden.
Zou je babyliss aanraden voor een beginner?
bagheera91 schreef:
22-02-2018 09:05
Zou je babyliss aanraden voor een beginner?
Je moet er wel een beetje handig mee zijn. Misschien ken je iemand die er eentje heeft, zodat je hem kunt proberen. Als je geen ervaring met het krullen van je haar hebt, dan zou ik je kapper om advies vragen.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
22-02-2018 00:26
Die Remmington heb ik ook nog ergens liggen, maar ik gebruik hem nooit. Ik heb een Chi-stijltang met van die half-ronde kanten (een bolle en een holle plaat) speciaal geschikt om te krullen. Die gebruik ik dagelijks, want die vind ik 10x fijner dan die Remmington.

Als ik tijd genoeg heb dan gebruik ik de Babyliss Pro mira, dat is de professionele versie van de Babyliss Curl Secret. Als je weet hoe je ermee om moet gaan dan krijg je er heel mooie natuurlijke krullen van. Ik heb zelf fijn en steil haar en daar is hij heel geschikt voor. Je moet alleen niet te dikke plukken nemen en hem op de goede manier tegen je hoofd houden.
Oh jammer dat je die Remmington niet gebruikt. Voor iemand die de eerste keer gaat krullen is het wel qua prijs een fijn ding.
En op YouTube zijn genoeg filmpjes te vinden hoe je de krultang moet gebruiken. De eerste keren is het oefenen, maar dat is voor iedereen die voor het eerst gaat krullen.
redandwhite schreef:
22-02-2018 12:51
Oh jammer dat je die Remmington niet gebruikt. Voor iemand die de eerste keer gaat krullen is het wel qua prijs een fijn ding.
En op YouTube zijn genoeg filmpjes te vinden hoe je de krultang moet gebruiken. De eerste keren is het oefenen, maar dat is voor iedereen die voor het eerst gaat krullen.
Ik vind het niet handig dat je het haar niet kunt klemmen, maar er met je hand omheen moet draaien en dan vasthouden.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
22-02-2018 17:57
Ik vind het niet handig dat je het haar niet kunt klemmen, maar er met je hand omheen moet draaien en dan vasthouden.
Hahaha en ik vind het niet handig als ik m’n haar ergens in moet klemmen.
Alle reacties Link kopieren
redandwhite schreef:
20-02-2018 22:44
https://www.bol.com/nl/p/remington-ci95 ... 011035805/

Deze is echt super. Mijn haar was niet te krullen totdat ik deze tegenkwam. Mijn krullen houden nu 3 dagen!
Deze heb ik ook. Geeft prachtige krullen, ook omdat ie taps toeloopt.
Pientjexxxx schreef:
22-02-2018 17:57
Ik vind het niet handig dat je het haar niet kunt klemmen, maar er met je hand omheen moet draaien en dan vasthouden.
Dat had ik dus ook en gebruik de Remington dan ook niet meer. Heb je misschien een linkje van de chi?
Gayacat schreef:
22-02-2018 22:00
Dat had ik dus ook en gebruik de Remington dan ook niet meer. Heb je misschien een linkje van de chi?
https://www.aboutfashion.nl/chi-magnifi ... stijltang/

Deze heb ik.

Ik heb net nog even de Remmington afgestoft en gebruikt, maar ik heb weer mijn vingers eraan gebrand. Ik vind de krullen ook lang niet zo mooi als met de Babyliss pro mira. (Curl secret)
Dat ziet er meer uit waar ik naar op zoek ben. Helaas nu nergens leverbaar maar misschien komt er nog een goede opvolger. Bij de kapper was mij haar ooit met een chi stijltang gekruld en dat zag er natuurlijk uit.
De krullen van die ik kreeg met Remington vond ik mwah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven