Mode & Beauty alle pijlers

Wat zouden jullie doen?

13-04-2018 22:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Argh! Ik weet niet wat ik nu zal doen!
Ik heb mijn haar tijdens mijn eerste zwangerschap en verlof laten groeien maar had het altijd op een frummelknot.
Daarna weer kortgeknipt in een bob, stond leuk en fris. Ik doe niet veel met mn haar maar als ik het los had was even op de kop fohnen met wat mousse voldoende ( mooie slag bij laagjes). Toch bleef lang haar lonken. Tijdens mijn tweede zwangerschap weer een poging. Elke week wil ik het weer afknippen. Het zit niet. Het hangt maar, zit me in de weg en ik word gek van het haarverlies. Toch vind ik het zonde want ik heb zo lang gespaard en ben bang dat ik spijt krijg.
Ik dacht het op een lengte te doen maar wellicht is dat niks voor mij, het hangt nu zo dozig en de punten vallen bot. Het is dan ook niet mooi stijl maar er zit slag op de verkeerde plek. Dus of afknippen of laagjes knippen? En misschien moet ik er wat mee doen? Als de kapper mijn haar fohnt met zon dikke ronde borstel zit het altijd kei mooi. Ik kan dat alleen niet zelf. Nu dacht ik aan zon fohnborstel die ronddraait, is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij werkt die fohnborstel niet (dat ding dat twee richtingen kan uitdraaien). Mijn haar is te dik (en dan heb ik ook nog veel haar). Het werkt alleen als een ander het doet, zelf ben ik pas halverwege als mijn armen het begeven :-D.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Tot op of juist voorbij je schouders?

Kan je het én los dragen én eventueel af en toe opsteken én in een staart.
Alle reacties Link kopieren
Laagjes en een föhnborstel werken hier perfect. Mijn haar is dun maar wel veel en vol dus ik ben smorgens 5-10 minuutjes bezig met de BaByliss PRO - Blue Lightning. Deze draait niet zelf maar met een paar keer oefenen krijg je er echt mooie krullen uit.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-04-2018 22:21
Tot op of juist voorbij je schouders?

Kan je het én los dragen én eventueel af en toe opsteken én in een staart.
Dat was bij mij de afgelopen twee keer een lastig punt om dan weer niet te knippen. Bij mij wAs dat echt een nietszeggende lengte.
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
13-04-2018 22:25
Dat was bij mij de afgelopen twee keer een lastig punt om dan weer niet te knippen. Bij mij wAs dat echt een nietszeggende lengte.
Een Lob dan? Langer van voren en boven schouderlengte achter?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb mijn haar tijdens mijn twee zwangerschappen juist afgeknipt omdat het niet zat (alle slag was eruit) en het vreselijk uitviel. Misschien is dat aan de hand, en kun je het beter nu laten knippen en na je zwangerschap weer lang(er) laten groeien?
Lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees !!
Ik heb juist mega dik haar en haar uitval. Ook 2e zwschap laten groeien en nu juist half jaar terug afgeknipt in schuine BOB.
Ik twijfel ook of zo laten of weer laten groeien. Terwijl als ik t lang heb t ook vastdraag.

Ik heb ook zo'n slag en onder waar t korter is erger als de bovenste laag. Ik stijl heb na het wassen en föhnen. Is even 45 min werk maar dat zit voor een paa4 dagen en dan enkel de voorkant bijstylen.

Ik ken je dillema en twijfel ook voor lang. ik wil dit juist wat rozig en lang maakt me jonger... man vind kort leuker. Dus ook lees mee voor je beslissing.

Wat heeft de kapper voor tips?
Alle reacties Link kopieren
Je haar verandert onder invloed van hormonen. Kies anders voor een iets langer bob en laat het na de zwangerschap weer groeien.

Afbeelding

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waar krijg je spijt van? Je haar is nu lang, maar is niet mooi, maar hangt er sloom en suf bij volgens mij. Dan zit lang haar er niet in voor je en dan staat korter haar je leuker. Dus: de schaar erin. Een ‘lob’ vind ik erg leuk. En kijk ook even naar je haarkleur. Wellicht zou je het kunnen verven. Verf doet meestal ook wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Verven tijdens de zwangerschap daar zou ik ook mee oppassen. Kan tgv hormonen anders uitpakken. Natuurlijk en goed geknipt lijkt mij tijdens een zwangerschap het handigst, Misschien pakt verf nu goed uit echter dikke kans dat je het tijdens je zwangerschap weer moet bij werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-04-2018 07:33
Verven tijdens de zwangerschap daar zou ik ook mee oppassen. Kan tgv hormonen anders uitpakken. Natuurlijk en goed geknipt lijkt mij tijdens een zwangerschap het handigst, Misschien pakt verf nu goed uit echter dikke kans dat je het tijdens je zwangerschap weer moet bij werken.
Ben nu niet meer zwanger! Maar geef nog bv, wellicht pakt het dan ook anders uit door de hormonen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
14-04-2018 07:16
Waar krijg je spijt van? Je haar is nu lang, maar is niet mooi, maar hangt er sloom en suf bij volgens mij. Dan zit lang haar er niet in voor je en dan staat korter haar je leuker. Dus: de schaar erin. Een ‘lob’ vind ik erg leuk. En kijk ook even naar je haarkleur. Wellicht zou je het kunnen verven. Verf doet meestal ook wonderen.
Ja je hebt wel een punt. Zo denk ik ook maar toch zie ik dan weer iemand met lang haar en dan wil ik dat ook. Ik weet alleen niet hoe. Als puber had ik lang haar in lagen, dat stond wel leuk.
Maar ten eerste ben ik geen puber meer en ten tweede is mijn haar veranderd al dan niet door de zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Zoë26 schreef:
13-04-2018 22:41
Lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees !!
Ik heb juist mega dik haar en haar uitval. Ook 2e zwschap laten groeien en nu juist half jaar terug afgeknipt in schuine BOB.
Ik twijfel ook of zo laten of weer laten groeien. Terwijl als ik t lang heb t ook vastdraag.

Ik heb ook zo'n slag en onder waar t korter is erger als de bovenste laag. Ik stijl heb na het wassen en föhnen. Is even 45 min werk maar dat zit voor een paa4 dagen en dan enkel de voorkant bijstylen.

Ik ken je dillema en twijfel ook voor lang. ik wil dit juist wat rozig en lang maakt me jonger... man vind kort leuker. Dus ook lees mee voor je beslissing.

Wat heeft de kapper voor tips?
Ik wil er het liefst zo min mogelijk aan doen omdat ik daar de tijd niet vopr heb of aan wil besteden en ik onhandig ben daarin.
De kapper zegt schaar erin ( allicht!!). Mijn haar is wel nog gezond en vol ( alleen aan voorkant wat inhammen door de zwangerschappen)
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-04-2018 22:27
Een Lob dan? Langer van voren en boven schouderlengte achter?
Dat vind ik wel mooi mits moou gestyled, dat kan ik helaas niet zelf of het duurt uren. Of het moet met zon draaiende borstel heel simpel zijn. Dan vind ik het overwegen waard.

Kort haar staat me wel frisser vind ik. Sowieso moet mn haar uit mn gezicht zijn. Een middenscheiding kan ik ook niet dragen, staat me echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is eraf! Ben er blij mee! Lang haar is mooi maar het moet je wel staan/ wat voor je doen. Het hing er maar te hangen en negen van de tien keer in een knot.
Een heel stuk eraf in een lange bob met wat laagjes en flink uitgedunt, hierdoor valt het beter. Nu nog wachten tot de kale plekken en inhammen weer zijn aangegroeid. Lang leve de hormonen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je blij bent, ik heb een schuine lange bob en gebruik zo`n ronddraaiende fohn, ik vind het ideaal en kan er veel mee. Hoe korter je haar hoe meer effect je kan creeren.Echt een aanrader hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven