Mode & Beauty alle pijlers

Reinders verkeerde pakket afgeleverd

22-05-2018 10:48 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:39
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja. Wat had je verder verwacht?
Alle reacties Link kopieren
Ja wat is er mis mee? Fouten maken is menselijk en ze lossen het netjes op.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dan? Dit lijkt me een goede oplossing.
Ja, had je een soort “eerlijkheidsbedrag” verwacht ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Wahaha en the gold medal goes to....
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik snap het niet. Ze hebben een fout gemaakt. Ze halen je pakje op en leveren de correcte. Wat is hier gek aan dan? Wat had jij graag anders gezien?
Alle reacties Link kopieren
Welke oplossing zat je dan op te wachten? Dat je het mocht houden omdat je zo eerlijk was? Hoe oud ben je? Klinkt erg onvolwassen...

(dit topic heeft potentie (6) )
Ik heb een keer hetzelfde aan de hand gehad, kreeg een trolley geleverd in plaats van een rugzak, scheelde zo'n 100 euro. Ik heb het eerlijk gemeld en kreeg een paar fototijdschriften kado.

Ook heb ik een keer gemeld dat de huisdierenverzekering 250 euro teveel had uitgekeerd. Toen kreeg ik een bedankje, verder niks. Dat voelde wat minder, maar ja, je slaapt wel wat beter 's nachts als je eerlijk bent, toch?
Haha, jij dacht dat je het twinset mocht houden?
Daarvoor is het prijsverschil echt te groot.
Misschien dat je nog een kortingsbon krijgt voor een volgende aankoop?
Dat zou voor beide partijen win/win zijn. Maar ik zou er niet op rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht even, omdat jij zo eerlijk was had je minstens verwacht dat je ook de twinset mocht houden?
Koekkoek.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_360722 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:20
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hebberd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bij bol.com mag je vaak het verkeerd bestelde houden maar dat gaat dan ook meestal om bedragen tussen de 10-50 euro, dan is het niet heel erg rendabel om het op te komen halen t.o.v. de goodwill die ze krijgen voor de actie.
Bij een levering van 150,- snap ik wel dat ze die terug willen en lijkt dit me een logische actie.
anappleaday wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:10
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_360722 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:20
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
novanovanova schreef:
22-05-2018 11:05
Ik had inderdaad wel iets van een kortingsbon o.i.d. verwacht! Lijkt me wel zo netjes.
Post je dit gelijk ook even in het gierige acties topic?
Alle reacties Link kopieren
novanovanova schreef:
22-05-2018 11:09
Als ik echt zo’n hebberd zou zijn geweest, had ik dan contact met ze opgenomen dat ik het verkeerde had gekregen? 😂
Zou ik wel hebben gedaan, die Twin set wil je toch niet hebben? Lelijk ding... :proud:
Koffielepel schreef:
22-05-2018 11:09
Post dit gelijk ook even in het gierige acties topic?
Op Facebook zie je vaak gevonden voorwerp bv een pinpas staan.Op te halen bij vinder.
Zouden deze het ook doen om hiervoor wat te krijgen? Je kunt het toch ook gewoon naar de bank of Gemeente brengen.
Alle reacties Link kopieren
novanovanova schreef:
22-05-2018 11:05
Ik had inderdaad wel iets van een kortingsbon o.i.d. verwacht! Lijkt me wel zo netjes.
Zo'n bon krijg je soms achteraf. Soms ook niet. Het is niet iets waar je recht op hebt.

Weet je wat ik trouwens oneerlijk vind? Dat je hier met naam en toenaam van dat bedrijf een verontwaardigd topic opent nog vóór ze de kans hebben gehad die vergissing goed te maken.
Ik heb trouwens toen ik samen ging wonen de verkeerde wasmachine ontvangen,wel van Miele maar het duurste exemplaar. Maar die mocht ik gewoon houden waarschijnlijk omdat ik ook de wasdroger had gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Moet er altijd iets tegenover staan? Ja dan ben je in mijn ogen een hebberd. Had je niks gezegd en de twinset gehouden, ben je een dief.
ik geef mn bek ook maar een douw
novanovanova schreef:
22-05-2018 11:09
Als ik echt zo’n hebberd zou zijn geweest, had ik dan contact met ze opgenomen dat ik het verkeerde had gekregen? 😂
Blijkbaar wel.
Je verwacht er iets voor terug terwijl het gewoon normaal fatsoen is om hetgeen je niet voor hebt betaald terug te geven.
Alle reacties Link kopieren
Fijn. Besteed je tijd om iemands vraag te beantwoorden, slaan ze de deur dicht.
En nu is de OP ook nog weg... of verwacht TO een tegoedbon zodra ze de OP weer heeft teruggezet? 🤪
yette schreef:
22-05-2018 11:15
Zo'n bon krijg je soms achteraf. Soms ook niet. Het is niet iets waar je recht op hebt.

Weet je wat ik trouwens oneerlijk vind? Dat je hier met naam en toenaam van dat bedrijf een verontwaardigd topic opent nog vóór ze de kans hebben gehad die vergissing goed te maken.
Dat niet alleen, het bedrijf hoeft ook helemaal niks anders te doen dan ze al doen. Ik vind het heel normaal dat je als TO zijnde meldt dat je het verkeerde hebt ontvangen zonder er iets voor terug te verwachten.
Blijkbaar denken wij anders.

Ik zie dat de op al is verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven