Mode & Beauty alle pijlers

Velletjes (of dode huidcellen?) na gebruik crème (Nivea)

13-08-2018 14:05 16 berichten
.
anoniem_373671 wijzigde dit bericht op 16-01-2020 09:34
99.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
je huid wordt continue vervangen, en de dode huidschilfers stoot je af. Dit zie je vooral wanneer je scrubt. Is volstrekt normaal.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Misschien eerst even je huid scrubben met een milde scrub (niet dezelfde als voor je lichaam want dat is wat te heftig voor je gezichtshuid). Daarnaast zou ik niet vaker dan 2 keer per week je gezicht scrubben (tenzij de bijsluiter anders aangeeft natuurlijk)
Ik heb het bij sommige cremes ook. VInd het heel irritant als ik er dan een primer overheen wil smeren. Ik heb het idee dat het gewoon niet intrekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat deze tijd van het jaar altijd, mijn bruine velletje valt er dan af.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik ook! Deze cremes van Nivea peelen! Ik vond het ook maar vervelend.
Ik heb het soms ook met een duurdere creme van loreal.
Ik denk zelf dat ik er dan teveel van op smeer of zo.
.
anoniem_373671 wijzigde dit bericht op 16-01-2020 09:34
99.10% gewijzigd
.
anoniem_373671 wijzigde dit bericht op 16-01-2020 09:35
99.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GroenGroener schreef:
13-08-2018 14:24
Ze peelen dus je huid als het ware? Ik gebruik het nu een week en ik heb het elke dag. Ik kan me niet voorstellen dat ik elke dag dode huidcellen heb.
Nog erger, elke seconde gaan er huidcellen dood en krijg je nieuwe cellen. Dit is een continue proces. Alleen niet alle cellen vernieuwen zich op het exact het zelfde moment.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Het is de crème die rult en niet intrekt. Zeker weten. Ergo, waardeloze crème.
.
anoniem_373671 wijzigde dit bericht op 16-01-2020 09:35
99.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de creme. Deze past van niet bij je huidtype. Scrubben gaat daar niks aan helpen want het is niet je huid, maar de creme die rult.
Alle reacties Link kopieren
GroenGroener schreef:
13-08-2018 14:23
Hm oke, dus het ligt waarschijnlijk niet aan de crème? Ik heb het namelijk niet als ik bijv. Zwitsal crème opdoe. Dat is misschien een andere uiterste, aangezien de Nivea een "anti-age" is (en wellicht wat agressiever?).
Jawel. Je zegt zelfs dat je het bij een andere creme niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
13-08-2018 14:08
je huid wordt continue vervangen, en de dode huidschilfers stoot je af. Dit zie je vooral wanneer je scrubt. Is volstrekt normaal.

Dat is echt iets anders dan die dingen op de foto. Dat ligt aan het type creme in combinatie met TO's huid.
Alle reacties Link kopieren
GroenGroener schreef:
13-08-2018 16:55
Oh echt? Heb jij dat ook gehad? Ik vind dat best wel zonde, want zo goedkoop is het niet haha.
Bijna alle creme's die te koop zijn werken niet of beschadigen je huid alleen maar. Ook de geliefde nivea producten. Ik heb geen ingredientenlijst kunnen vinden van dit product maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat het vooral water,alcohol en siliconen zijn. Als een crème rult (zoals jouwe doet) betekent het dat hij opdroogt op je huid als een laagje en meer niet, er zullen wel wat ingredienten opgenomen worden door de huid maar niet genoeg voor een effect. Minimaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven