Mode & Beauty alle pijlers

Bruidsjurk online

24-10-2018 21:52 15 berichten
Hallo, ik ga vrij onverwachts over 7 weken trouwen en ben op zoek naar een leuke jurk. Wil wel een trouwjurk, maar geen traditionele sissi jurk. Het is vrij ingetogen dus ik vind een losse witte bohemian jurk wel leuk. Misschien sluier erbij. Weet iemand leuke sites? Heb al gekeken op Asos, Zalando etc.
Alle reacties Link kopieren
hm verkoopt ook trouwjurken voor ongeveer 200 euro. Zal eens kijken voor een lintje
Bonprix verkoopt ook trouwjurken
De bruidsjurken van Ivy and Oak zijn ook leuk en niet belachelijk duur.

Of misschien ipv online naar een bruidsoutlet gaan? Daar kun je vaak de jurk ook gelijk meenemen. Daar ben ik ook geslaagd en kreeg de jurk meteen mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0661821001.html

Linkje naar wat ik nog wel een mooie jurk vind, en een andere

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0622106001.html
Al op Etsy gekeken?
Fantastische jurken.

Ik heb een heel mooie jurk gekocht op Etsy. :heart:

Hoe vind je deze?
https://www.etsy.com/nl/search?q=bohemi ... %20wedding
ik hoop dat het heel positief nieuws is wat je ons mededeelt, maar wat bedoel je met vrij onverwachts, ik kan me er niets bij voorstellen.
Wat leuk dat je plots gaat trouwen. Ook al bij topvintage gekeken?

Persoonlijk zou ik naar Assepoester in Nijmegen gaan. Alle stijlen van de regenboog, direct meenemen en, heel belangrijk, geen hysterisch gedoe.
Ouwewijsneus, 2 jr geleden ben ik gevraagd...helaas wat sterfgevallen daarna...toen huwelijk weggeschoven. Nu samen vorige maand besloten om door te pakken. Zin in. Heeft even geduurd.

Tante Ans net meteen 1 besteld bij HM!! Wist ik niet. Is het niks stuur ik hem terug. Thanks!!!!

En super zeg de andere tips, echt leuke sites! Etsy ook gaaf! Ga er een paar bestellen en dan kan ik thuis rustig kijken. Ga ook nog naar een outlet.
Alle reacties Link kopieren
Boho witte jurken, sommige erg bruidsachtig: about you

Etsy heeft ook shops die truwjurken verkopen. Bijvoorbeeld deze (verzendt naar Nederland): AnnaSkoblikova
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
24-10-2018 22:07
Wat leuk dat je plots gaat trouwen. Ook al bij topvintage gekeken?

Persoonlijk zou ik naar Assepoester in Nijmegen gaan. Alle stijlen van de regenboog, direct meenemen en, heel belangrijk, geen hysterisch gedoe.
Assepoester is in Arnhem toch? Nijmegen is een brug te ver ;-)
ambra schreef:
24-10-2018 22:47
Assepoester is in Arnhem toch? Nijmegen is een brug te ver ;-)
Ja, het is in Arnhem. Geen idee hoe ik nou bij Nijmegen kwam :) .
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
24-10-2018 22:14
Ouwewijsneus, 2 jr geleden ben ik gevraagd...helaas wat sterfgevallen daarna...toen huwelijk weggeschoven. Nu samen vorige maand besloten om door te pakken. Zin in. Heeft even geduurd.

Tante Ans net meteen 1 besteld bij HM!! Wist ik niet. Is het niks stuur ik hem terug. Thanks!!!!

En super zeg de andere tips, echt leuke sites! Etsy ook gaaf! Ga er een paar bestellen en dan kan ik thuis rustig kijken. Ga ook nog naar een outlet.
Ben benieuwd hoe die past, en uhm, genieten de dag!
Alle reacties Link kopieren
Vis de website van de Bijenkorf. Er is een aparte categorie trouwjurken. Maar je kunt ook zelf selecteren op bijvoorbeeld kleur wit en van kant.
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
24-10-2018 23:11
Ja, het is in Arnhem. Geen idee hoe ik nou bij Nijmegen kwam :) .
Dreamdresses in Arnhem is ook echt een aanrader! Ook direct-mee-te-nemen trouwjurken. Als je er online niet uitkomt ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven