Mode & Beauty alle pijlers

DM drogisterij met het grootste assortiment in Keulen?

15-11-2018 11:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort weer naar Duitsland naar de kerstmarkt en dan kan een uitgebreid bezoek aan DM niet ontbreken :-] Maar ik heb al gezien dat er meerdere vestigingen zitten en ik zou graag eens van tevoren willen weten waar het filiaal zit met het grootste assortiment zodat we meteen de winkel met het meeste aanbod hebben. Weet iemand dit toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Wat is DM?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
een DM is een drogisterij.

Toedeltjes, als je op de site van dm naar filialen zoekt, kun je bij de specificaties per filiaal kijken, weet niet of je daar iets aan hebt?
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
15-11-2018 11:50
een DM is een drogisterij.

Toedeltjes, als je op de site van dm naar filialen zoekt, kun je bij de specificaties per filiaal kijken, weet niet of je daar iets aan hebt?
hoi bieslookje, ja dat klopt maar daar staat bijna bij elk filiaal hetzelfde terwijl ik weet dat er toch echt verschil zit in de grootte van de winkel en in het assortiment. Op de site staat bv alleen of ze een fotohoek hebben. Maar ik wil juist weten of ze een groter assortiment qua toiletartikelen hebben. En dat staat er helaas niet bij
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het online vindbaar is, maar momenteel zijn ze overal bezig met verbouwen. Ná de verbouwing heb je dan deels een ander assortiment.

Neem maar een zak geld mee ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
15-11-2018 12:04
Geen idee of het online vindbaar is, maar momenteel zijn ze overal bezig met verbouwen. Ná de verbouwing heb je dan deels een ander assortiment.

Neem maar een zak geld mee ;-D .
Ja, zelfs in een relatief kleine DM (Herzogenrath) geraak ik gemakkelijk van mijn geld af :P
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik ga meestal zo een keer per 2 a 3 maanden naar de DM in Duitsland en koop dan groot in. Ik weet niet of die DM waar ik heen ga groot of klein is, maar ik vind er echt meer dan genoeg.
Ik ben in Duitsland in verschillende DM's geweest en ik heb er nog altijd veel meer gevonden dan in nodig had :proud:
Volgens mij maakt het echt niet zo heel veel uit. Anders vraag je het aan de mensen daar op straat.
Ceylon schreef:
15-11-2018 12:04
Geen idee of het online vindbaar is, maar momenteel zijn ze overal bezig met verbouwen. Ná de verbouwing heb je dan deels een ander assortiment.

Neem maar een zak geld mee ;-D .

De DM waar ik altijd heen ga is pas verbouwd, assortiment is niet echt drastisch groter geworden denk ik.
Het is wel een hele mooie winkel geworden.
Kan je niet op Google earth of op maps kijken welke het groots is? Dan zie je toch de afmetingen van het gebouw op de plattegrond bij maps.
Overigens zou ik naar de Müller drogist gaan. Die is nog iets goedkoper en is vaak al een grotere winkel dan de DM :)
Alle reacties Link kopieren
Minoritenstraße 1
Ludwigstraße 8
50667 Köln

Ik verwacht dat deze degene is die je zoekt. Heeft volgens de site van dm.de de uitgebreidste collectie en de meeste merken.
De filialen in de stadscentra zijn klein. Je kunt beter kijken of er op je route naar Keulen, in een wat kleinere plaats, een ligt. Ook qua parkeren handiger als je van alles wilt kopen.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
15-11-2018 13:27
Kan je niet op Google earth of op maps kijken welke het groots is? Dan zie je toch de afmetingen van het gebouw op de plattegrond bij maps.
Overigens zou ik naar de Müller drogist gaan. Die is nog iets goedkoper en is vaak al een grotere winkel dan de DM :)
Oh Müller is ook geweldig! Inderdaad een enorm assortiment! Ook veel high end makeup, zoals Clinique of Dior. Bij DM is L'oréal het duurste. Ik ga gewoon naar allebei als dat kan.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook altijd naar de Muller inderdaad, óók een hele fijne winkel.
@deenje; waar heb je dat ergens gevonden op de site? iig bedankt, heb de adressen genoteerd! :-)
Alle reacties Link kopieren
Toedeltjes schreef:
16-11-2018 09:36
ik ga ook altijd naar de Muller inderdaad, óók een hele fijne winkel.
@deenje; waar heb je dat ergens gevonden op de site? iig bedankt, heb de adressen genoteerd! :-)
Op de site van dm.de. Stad koln, dan filialen bekijken
Alle reacties Link kopieren
deenje schreef:
16-11-2018 09:55
Op de site van dm.de. Stad koln, dan filialen bekijken
Thanks! :-D
Als je op google maps kijkt zie je op een kleine loopafstand een groot aantal dm's bijelkaar. Ik loopt gewoon diegene binnen waar ik langskom. Mis ik wat ga ik naar een andere winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven