Mode & Beauty alle pijlers

Fijne poeder foundation?

04-05-2019 21:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Wie helpt mij bij het vinden van een nieuwe (poeder) foundation? Ik had altijd de L’Oréal true match mineral powder foundation, maar deze gaat/is uit het assortiment. Ik vind het vinden van een goede foundation zo lastig, dus ik kan wel wat hulp gebruiken.

Ik vind het nadeel van vloeibare foundation dat het zo snel lijkt alsof je veel make-up draagt. Het mooie van de mineral powder foundation die ik had was dat de oneffenheden veel minder zichtbaar waren, zonder dat het er uitzag alsof ik (veel) foundation droeg. Een ander voordeel is het gebruiksgemak. Een paar keer met de kwast door het potje, snel over mn gezicht en klaar. Vloeibare foundation kost me toch meer tijd om netjes aan te brengen.

Heeft iemand een goede tip voor me? Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Bareminerals? Of Pavèz. Dit zijn minerale poederfoundations.
Ik heb die laatste zelf een tijdje gebruikt. Fijn hoor, en mooi natuurlijk. Maar ik vond juist toch vloeibare foundation fijner werken. Maar goed was hij wel. Je kon ook mini testpotjes bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Bareminerals ken ik uit Amerika. Zou het wel graag willen testen, ivm het kiezen van de juiste kleur. Weet je of het hier fysiek in een winkel verkocht wordt? Of dat andere merk dat je noemde?
Alle reacties Link kopieren
Kiko. En daarna even sprayen met fix+ van Mac.
Het poederige gaat er dan af en in fix+ zit een ingrediënt waardoor je zelfs een klein beetje glowy wordt.
Ik gebruik deze combi al jaaaaren.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
MAC prep + prime en daarna de compact poeder van MAC.. mijn ideale combinatie
Alle reacties Link kopieren
Can’t stop won’t stop van NYX vind ik erg fijn en betaalbaar. Ze hebben ook echt de perfecte kleur voor me uitgezocht daar, heel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Mac heeft ook poederfoundation. Anders Bare Minerals.
Mac compact poeder
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede suggesties allemaal! En een aantal kan ik ook hier in de stad wel uitproberen. Bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Anders kan je ook even een kijkje in ons “make-up junkies” topic komen kijken.. 😊

mode-beauty/voor-de-make-up-junkies-ond ... #p29765998
Alle reacties Link kopieren
Je kunt testers bestellen van verschillende kleuren bij creativecosmetics, ik gebruik die al een tijdje, bevalt prima. Komt ook uit Nederland, makkelijk bestellen dus.
Heb zelf een tijdje minerale foundation uit Amerika gebruikt, was ook een fijn merk (everydayminerals), vond alleen het bestellen wat omslachtiger.
summer is a state of mind
Ik heb altijd van Clarins, de losse en de compact vorm. Wissel ze af.
Vind ze allebei erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Clinique almost Powder foundation de beste die er is. Gebruik hem al zeker 8 jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven