Mode & Beauty alle pijlers

Help oranje wenkbrauwen

14-05-2019 21:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor t eerst mijn wenkbrauwen geverfd. Zelf gedaan. Werkt super en heel eenvoudig zei een vriendin.
Het is dus mislukt want mijn wenkbrauwen zijn nu oranje.
Iemand een tip hoe ik ze terug bruin of blond krijg???
Sorry maar :hihi: :HA: :rofl:

Serieus antwoord: je wenkbrauwen voorzichtig wassen met Head and Shoulders of met zilvershampoo. Of anders met mascara je wenkbrauwen kleuren tot het eruit is.
Is het permanente kleuring?
Alle reacties Link kopieren
Een toner eroverheen doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je dan gedaan?
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
14-05-2019 22:03
Sorry maar :hihi: :HA: :rofl:

Serieus antwoord: je wenkbrauwen voorzichtig wassen met Head and Shoulders of met zilvershampoo. Of anders met mascara je wenkbrauwen kleuren tot het eruit is.
Is het permanente kleuring?
Gelukkig blijft ook een permanente kleuring hooguit een week of vier zitten. En in die tijd vervaagt het oranje heus wat. Je kunt het tot die tijd inkleuren met poeder. Dit kan speciaal wenkbrauw poeder zijn, maar ook gewoon oogschaduw. Let er dan op dat de kleur mat is (om het oranje wat te temperen ), een beetje taupe achtig, en absoluut geen glans of glitter of shimmer bevat. Gewoon met een smal plat kwastje inkleuren.
Sterkte, to!
Alle reacties Link kopieren
TO is aan het boenen denk ik ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sorry :HA: maar hoe dan?

Dit zou voor mij (als wenkbrauw geobsedeerde) echt de hel zijn! :cry:

@TO

Bruin wenkbrauw poeder of potlood eroverheen tot het weg is... en zorgen dat je die, en een spiegeltje ook altijd en overal bij je heb om eventueel bij te werken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon nog een keer doen en dan langer laten inwerken. Erger dan dit kan het toch niet worden ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Wat raar. Ik doe dat regelmatig. Bij mezelf, en ook vaak even bij mijn moeder. Zij heeft ander spul dan ik en ik wissel nog wel eens van merk, maar is eigenlijk altijd goed gegaan.

Ik vraag me daarom af wat je eigenlijk hebt gebruikt?????

Het enige dat ik kan verzinnen is dat je het mengsel niet goed hebt gemaakt. Het hoeft niet heel vreselijk precies, maar als er staat dat je twee druppels moet mengen met twee cm verf, dan is het niet handig om er tien druppels bij te doen.

Ik zou dus de gebruiksaanwijzing nog eens heel goed lezen en het nog eens over doen. Het wordt normaal eerder te donker dan te licht.

Edit; wat ook nog kan; je hebt nagenoeg witte haartjes en je huid is oranje. Dat is met twee dagen weg. Eventueel voorzichtig scrubben.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Mocht niets werken er bestaat genoeg make up voor je wenkbrouwen. Gewoon een passend kleurtje over je wenkbrouwen heen poederen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat nou. Of heb je hele lichtblonde wenkbrauw? Dan gewoon langer in laten trekken. En heb je wel goed gemengd?
Alle reacties Link kopieren
Heb je verf gebruikt die niet bedoeld is voor wenkbrauwen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb je je wenkbrauwen geblondeerd? Dat kan op je hoofd ook oranje uitpakken.
Alle reacties Link kopieren
bruine mascara kopen en gebruiken voorlopig op je wenkbrauwen, liefst waterproof
Lorem Ipsum
Sorry, maar :rofl:

Heb je van nature hele lichte wenkbrauwen waardoor de bruine verf oranje is uitgeslagen?

Wat ik zou doen:
- Scrubben. Misschien scrub je er wat kleur af.
- Wenkbrauwpoeder of gewone matte bruine oogschaduw met een plat kwastje aanbrengen op je wenkbrauw. Daarna fixeerspray!
Alle reacties Link kopieren
https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrau ... 71965.html

misschien is dit wat?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
En koningsdag is zó ver weg! (sorry :proud: )
nounou
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw dat er geen reactie meer van TO komt
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
15-05-2019 19:02
Beetje flauw dat er geen reactie meer van TO komt
TO wilde ons gewoon laten lachen:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven