Mode & Beauty alle pijlers

Themafeest Woodstock - XL jurk gezocht

17-06-2019 15:59 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over 2,5 week een feestje op het strand met het thema Woodstock. Ben normaal nooit zo van het online kleding shoppen want grote maat (44/46) en altijd lastig om iets te vinden wat een beetje afkleed. Maar zit momenteel thuis met een gebroken enkel. Tegen die tijd ben ik dan wel al uit het gips.

Iemand zin om met me mee te zoeken? Ben meestal van de jurkjes (liefst niet mouwloos) maar een rok met top/shirt mag ook!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
L.O.G.G van H&M valt normaal, ik heb nog niet gekeken of ze überhaupt jurken hebben, maar de maat is goed.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Asos.com, maat klopt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.boohoo.com/plus-ruched-wais ... ?color=173
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je van zoiets?
https://www.yoursclothing.nl/izabel-cur ... nt-split-p
Alle reacties Link kopieren
https://www.boohoo.com/plus-boho-lace-i ... ?color=198
Zoek je iets wat de taille accentueert of juist je benen? Halslijn evt?



Warme groet uit L. :)
Alle reacties Link kopieren
Liezze schreef:
17-06-2019 16:18
Wat vind je van zoiets?
https://www.yoursclothing.nl/izabel-cur ... nt-split-p
Mwah. Bloemetjes is niet helemaal mijn ding en het elastiek onder mijn borsten accentueert mijn buik teveel. Dan lijk ik zwanger :facepalm:

Ik denk dat zo'n soort model me beter staat alleen weer bloemetjes en ook de kleur vind ik too much. Wel leuke shop maar ik zie weinig 'woodstock' stijl.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje mutsig maar ik bestel liever bij webshops in NL. Jij ervaring met boohoo.nl?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
17-06-2019 16:36
Misschien een beetje mutsig maar ik bestel liever bij webshops in NL. Jij ervaring met boohoo.nl?
Ja, prima webshop. Ik betaal wel altijd met paypal omdat die de retourkosten vergoeden. Je moet namelijk naar Engeland retour zenden.
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
17-06-2019 16:33
Zoek je iets wat de taille accentueert of juist je benen? Halslijn evt?



Warme groet uit L. :)
A-lijn doet het bij mij wel goed volgens mij, liefst lengte midi (over knieën of halverwege kuiten). Beetje neutrale kleuren. Niet teveel decollete. Best wat eisen :sarcastic:

Waar is L.? Ben ik herkent? :sun:
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Juf-Toos schreef:
17-06-2019 16:38
Ja, prima webshop. Ik betaal wel altijd met paypal omdat die de retourkosten vergoeden. Je moet namelijk naar Engeland retour zenden.
Oh dat vind ik denk ik wel gedoe aangezien het bij mij vaak 1 op 10 is ofzo. Van de 10 die ik pas staat er maar 1 leuk genoeg zeg maar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Helemaal Woodstock. Moet er alleen nog een rok bij vinden.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
17-06-2019 16:41
A-lijn doet het bij mij wel goed volgens mij, liefst lengte midi (over knieën of halverwege kuiten). Beetje neutrale kleuren. Niet teveel decollete. Best wat eisen :sarcastic:

Waar is L.? Ben ik herkent? :sun:
Woodstock is of boven de knie of enkellengte.

Boven de knie met een paar kistjes, enkellengte met sandalen of blote voeten.

Veel kettingen, bloemen, krans in je haar doet ook al een hoop.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
17-06-2019 16:42
Oh dat vind ik denk ik wel gedoe aangezien het bij mij vaak 1 op 10 is ofzo. Van de 10 die ik pas staat er maar 1 leuk genoeg zeg maar.
Dan zou ik dat niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Juf-Toos schreef:
17-06-2019 16:51
Woodstock is of boven de knie of enkellengte.

Boven de knie met een paar kistjes, enkellengte met sandalen of blote voeten.

Veel kettingen, bloemen, krans in je haar doet ook al een hoop.
Dan enkel :-) Boven de knie kan ik niet meer zo goed hebben. Blote voeten kan prima want het is op het strand.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Sorry hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze wel leuk maar weet niet of ik dat kan hebben https://www.asos.com/nl/asos-design/aso ... =&cid=8799
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-06-2019 16:55
Sorry hoor.
Waarom sorry. Vind de bloesjes heel leuk. Zat al te kijken voor een rok erbij.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Afbeelding
Afbeelding
Oh, die onderste rok kost 337 euro, denk niet dat dat de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-06-2019 17:09
Oh, die onderste rok kost 337 euro, denk niet dat dat de bedoeling is.
Nee niet echt :hyper:
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-06-2019 17:04
Afbeelding
Deze is wel leuk! Met dat eerste bloesje. Normaal zou ik zeggen daar moet een ff jurk onder maar juist veel print is woodstock geloof ik.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven