Mode & Beauty alle pijlers

Haarelastiek (XL) gezocht!

16-07-2019 15:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar terug heb ik een stapel fijne haarelastiekjes in het buitenland gekocht. Zwart, simpel elastiek en gemakkelijk 3x om mn dikke bos haar te binden. Alle Etossen, Kruidvatten en Hema’s in de omgeving heb ik al afgestruind, maar ik kan niet iets vinden wat erop lijkt. Alle standaard haarelastiekjes krijg ik maar 2x om mn staart of knot gewikkeld en dat blijft niet zitten.
De invisibobble heb ik ook al geprobeerd, maar vind ik niet prettig.

Wie o wie heeft de gouden tip?
I would rather shit in my hands and clap
En een elastische haarband?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd elastiek van een paar meter bij een naaiwinkeltje. Je kunt dan zelf de dikte kiezen en ze op de goede lengte knippen. Knoopje erin en klaar. De meeste kant en klare haarelastiekjes passen bij mij en mijn kinderen ook niet.
Primark
Het enige wat in mijn haar blijft steken en dat sterk genoeg is, is deze:

https://www.zenner.nl/product/2x-elastieken-ruffel/


Ik vind hem in 't Kruidvat en hier en daar hebben ze ook nog andere kleuren dan zwart.

Dunnen elastiekjes springen.
Kun je niet beter op Amazon of een internationale site zoeken op hair ties/elastics for thick hair?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd deze elastieken voor mijn dochter haar hele dikke bos met krullen.

Alle andere elastieken knappen of gaan niet vaak genoeg om de staart heen.

https://s.click.aliexpress.com/e/otmNdnFrV
Scrungie?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet twee elastieken in elkaar knopen? De ene om de andere doen en dan door de lus trekken als je snapt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook heel erg dik haar en haal altijd mijn elastiekjes bij de zeeman. Ze hangen niet bij de kinderhaarelastiekjes maar bij de dameshaardingen.
Als je googled op zeeman looking good elastiek dan zie ik er een plaatje van. Ze kosten 39 cent.
Alle reacties Link kopieren
regenhaag schreef:
16-07-2019 19:54
Ik heb ook heel erg dik haar en haal altijd mijn elastiekjes bij de zeeman. Ze hangen niet bij de kinderhaarelastiekjes maar bij de dameshaardingen.
Als je googled op zeeman looking good elastiek dan zie ik er een plaatje van. Ze kosten 39 cent.
Die heb ik laatst ook gekocht. Zijn inderdaad goed.
Alle reacties Link kopieren
regenhaag schreef:
16-07-2019 19:54
Ik heb ook heel erg dik haar en haal altijd mijn elastiekjes bij de zeeman. Ze hangen niet bij de kinderhaarelastiekjes maar bij de dameshaardingen.
Als je googled op zeeman looking good elastiek dan zie ik er een plaatje van. Ze kosten 39 cent.
Dit lijkt me de optie die ik het snelst kan gaan proberen, top!
Bedankt voor alle tips!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
De elastiekjes van Zeeman waren inderdaad de gouden tip!
I would rather shit in my hands and clap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven