Mode & Beauty alle pijlers

ouderdom botsructuur

27-07-2019 20:22 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een onderontwikkelde onderkaak en een overbeet ondanks ik 2 beugels gehad heb.

Hoe zit het nu wordt een overbeet erger naarmate je ouder wordt?


Ook heb ik het idee mijn neus groter geworden is.. Ik zit er wel vaak aan uit soort van stress kan ik hiermee het kraakbeen stimuleren om te groeien of is dat niet mogelijk?:


Ik heb hem namelijk het idee dat het profiel van mijn gezicht minder in verhouding is tegenover een paar jaar terug. En dat mijn neus dominanter aanwezig is dan mijn onderkaak.


ben nu 27 en had het idee op mijn 22 mijn neus ook kleiner was......
Alle reacties Link kopieren
Dat komt nooit meer goed hoor! Je bent al 27!! Gaat allemaal snel hangen, alles!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zit eens niet zoveel in de spiegel te kijken TO!
Alle reacties Link kopieren
Helaas je neus en oren blijven doorgroeien als je ouder wordt.....tot aan je dood. Daarom hebben bejaarden van die lange oren en dikke neuzen. Je wordt nou eenmaal niet knapper als je ouder wordt. Nee ook mannen niet dat is een fabel dat ze zelf verzonnen hebben. :lol:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-07-2019 20:28
Zit eens niet zoveel in de spiegel te kijken TO!
Pfff het is niet de spiegel het is de selfies. zonder make up nog wel...… ik voel me er echt kut om.

Ik vind mijn botrsuctuur side profile gewoon matig. Zwak kinnetje, smalle kaken. En overbeet. De neus lijkt dus groter maar of dat komt doordat ik er zoveel aan zit?
Alle reacties Link kopieren
Haantje79 schreef:
27-07-2019 20:29
Helaas je neus en oren blijven doorgroeien als je ouder wordt.....tot aan je dood. Daarom hebben bejaarden van die lange oren en dikke neuzen. Je wordt nou eenmaal niet knapper als je ouder wordt. Nee ook mannen niet dat is een fabel dat ze zelf verzonnen hebben. :lol:
Blegh! daarom is een goede botsructuur wel belangrijk zodat je gezicht niet als een puddinkje in elkaar zakt als het zover is. (wat bij mij dus wel gebeurd denk ik)

Zou een neus ook kunnen groeien als je er veel aan en inzit? door soort van stimulatie?
Alle reacties Link kopieren
Maar troost je de meeste mensen worden oud en lelijk, als je maar vrolijk en gezellig blijft, daar heb je meer aan.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Tot de laatste zin dacht ik een bericht te lezen van een 60+er....
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:31
Blegh! daarom is een goede botsructuur wel belangrijk zodat je gezicht niet als een puddinkje in elkaar zakt als het zover is. (wat bij mij dus wel gebeurd denk ik)

Zou een neus ook kunnen groeien als je er veel aan en inzit? door soort van stimulatie?
:rofl: nee dat is een ander lichaamsdeel, maar aan je nick te zien ben je een vrouw, dus maak je geen zorgen.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
27-07-2019 20:32
Tot de laatste zin dacht ik een bericht te lezen van een 60+er....
Hier idem.

TO: als je een leuk mens bent let niemand op je 'botstructuur'.

Zou je zelf ook niet moeten doen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
27-07-2019 20:32
Tot de laatste zin dacht ik een bericht te lezen van een 60+er....
haha zo raar is het niet tegenwoordig genoeg vrouwen die er als (eind) ''tiener'' nog goed uitzien( 16t/m21) en dan ineens als ze tegen de 30 aan lopen alle schoonheid verdwenen is?

Terwijl ze nog steeds vrij jong zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het uiterlijk een zeer belangrijk aspect om me gelukkig te kunnen voelen
Alle reacties Link kopieren
Dat je neus groter lijkt op selfies ligt aan de camera. Niet aan je neus.

Vroeg laatst nog aan man of ik nou echt zo’n grote neus had. Maar dat kwam door de camera
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:35
haha zo raar is het niet tegenwoordig genoeg vrouwen die er als (eind) ''tiener'' nog goed uitzien( 16t/m21) en dan ineens als ze tegen de 30 aan lopen alle schoonheid verdwenen is?

Terwijl ze nog steeds vrij jong zijn.
Hallo je bent 27!

Kijk eens een documentaire over brandwonden of kanker waarin patiënten aan het woord komen en in beeld..
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:35
haha zo raar is het niet tegenwoordig genoeg vrouwen die er als (eind) ''tiener'' nog goed uitzien( 16t/m21) en dan ineens als ze tegen de 30 aan lopen alle schoonheid verdwenen is?

Terwijl ze nog steeds vrij jong zijn.
Hallo je bent 27!

Kijk eens een documentaire over brandwonden of kanker waarin patiënten aan het woord komen en in beeld..
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:37
Ik vind het uiterlijk een zeer belangrijk aspect om me gelukkig te kunnen voelen
Zoek deskundig hulp jezelf en niet via de tandarts
Christiana schreef:
27-07-2019 20:40
Hallo je bent 27!

Kijk eens een documentaire over brandwonden of kanker waarin patiënten aan het woord komen en in beeld..
Nou daar heeft ze wat aan zeg. :facepalm:
Ik zou me in jouw plaats vééél meer zorgen maken over mijn geestelijk niveau!
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:30
Pfff het is niet de spiegel het is de selfies. zonder make up nog wel...… ik voel me er echt kut om.

Ik vind mijn botrsuctuur side profile gewoon matig. Zwak kinnetje, smalle kaken. En overbeet. De neus lijkt dus groter maar of dat komt doordat ik er zoveel aan zit?
De oplossing is simpel: geen selfies meer maken; niemand staat daar ooit flatteus op... :roll:
En verder: je neus groeit harder als je veel jokt.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
27-07-2019 20:42
Zoek deskundig hulp jezelf en niet via de tandarts
bedoel je kaakchirurg?
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:47
bedoel je kaakchirurg?
Voor je geestelijk welzijn
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
27-07-2019 20:46
De oplossing is simpel: geen selfies meer maken; niemand staat daar ooit flatteus op... :roll:
En verder: je neus groeit harder als je veel jokt.
heb soms van die buien dat ik selfies ga maken zonder make up van dichtbij, zijkant, schijns recht van voren...…

daarna natuurlijk meteen depressief bahbah.

Er zijn vrouwen die er best goed uitzien op selfies door een goed botstructuur en veel symmetrie.
Alle reacties Link kopieren
Als je nou voor twee weken ook veel aan je oren zit en die gaan ook groeien dan zou het wel kunnen kloppen. Dat moet je eens gaan uittesten. Als ze inderaad groter worden zou ik en tijdje heet douchen, dan krimpt het vast weer.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
27-07-2019 20:50
heb soms van die buien dat ik selfies ga maken zonder make up van dichtbij, zijkant, schijns recht van voren...…

daarna natuurlijk meteen depressief bahbah.

Er zijn vrouwen die er best goed uitzien op selfies door een goed botstructuur en veel symmetrie.
Wat je aandacht geeft groeit. In dit geval figuurlijk. Vraag het eens aan een ander.

En ik zou aan je zelfbeeld gaan werken. Ik ben rond jouw leeftijd maar heb me hier dus echt nog niet druk om gemaakt. Al zag ik van de week mijn eerste rimpels. So be it.
https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven