Mode & Beauty alle pijlers

CND shellac

04-08-2019 11:36 18 berichten
Hoi,

Ik wil graag mooie verzorgde en gelakte nagels
Heb al gelnagels geprobeerd en acryl nagels maar ik vond het geen succes.
Nu heb ik afgelopen donderdag op mijn eigen nagels (bij een salon ) CND shellac laten zetten, dit kostte me €20 euro.
Dit zou 2 a 3 weken perfect gelakte nagels beloven.
Het zag er op dag één echt perfect uit, maar nu na 4 dagen beginnen de eerste chipjes er al af te gaan aan de bovenkant. Terwijl ik niks raars heb gedaan.
Het is niet super opvallend hoor, maar toch kleine hoekjes eraf her en der.
Gewone nagellak (al diverse geprobeerd, ook Rimmel en Sally Hansen) zitten hooguit één a twee dagen goed.
Hoe houden jullie minimaal een week mooie gelakte nagels?
Iemand een andere ervaring met CND shellac .
Weet je zeker dat ze CND shellac gebruiken? Het blijft bij mij 3 weken perfect zitten. Maar dan wel bovenop acrylnagels. Ze doen het er toch met zo'n lamp op?
Alle reacties Link kopieren
Gellac blijft bij mij ook zeker 3 wkn zitten.

Ben je wel bij de juiste salon geweest? Is de gellac op de juiste wijze aangebracht? Met topcoat en lamp enzo?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb CND lak op mijn eigen nagels. Heel vaak zit het bij mij goed tot 3 weken, soms na 2 weken wat beschadigingen.

Afgelopen keer heeft het 5 weken gezeten vanwege de vakantie maar toen pas in de laatste week op 1 nagel flinke stukken los maar daar was ook een stuk nagel afgebroken. Op 2 andere nagels wat kleine beschadigingen. Maar na 5 weken zie je ook flinke uitgroei dus 5 weken vind ik echt wel te lang.
Hier ook gellac op mijn eigen nagels. Het blijft bij mij 3 a 4 weken perfect zitten. Het enige waarom ik na 3 weken opnieuw ga is de uitgroei. M’n nagels groeien behoorlijk snel. Ik draag ze redelijk lang en heb geen last van beschadigingen. Op m’n tenen zit het nog langer door minder uitgroei.
Hoi,

Bedankt voor de reacties.
Ik heb de potjes zelf gezien (CND) en gaat onder een lamp met base en topcoat.
We hadden het er nog over dat er soms ook slechtere merken worden gebruikt die erop lijken (volgens mij heet dat OCC) en ze zei nog dat de kwaliteit van CND echt veel beter is .
Ik zal zo een foto plakken van de chips (na 4 dagen ) het is niet heel storend maar hoort toch niet echt volgens mij .
Alle reacties Link kopieren
Even terug gaan, dat is niet normaal.
Internagelaktisch
https://www.mupload.nl/img/tsjagkkcxks.jpg
https://www.mupload.nl/img/uyaiw6b.jpg

Bedankt voor de reacties.
Fijn te horen de cnd wel netjes kan blijven mits netjes gelakt.
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien is het gewoon niet helemaal goed aangebracht. De bovenrand van je nagel hoort mee gelakt te worden om zo te voorkomen dat je dit soort afbrokkelen voorkomt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik denk het ook biol.

Ik denk erover om zelf een lamp en lak aan te schaffen.
Is er iemand die zelf thuis haar nagels lakt met gellak/ shellac?
En welk merk en hoe bevalt dat?
Gellak blijft langer zitten maar lastiger te verwijderen, heb ik begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Dipping al geprobeerd? Is een soort versteviging over je eigen nagel, minder slecht dan acryl. Ik heb het zelf en dan in combinatie met een lak blijven mijn nagels 3-4 weken mooi. Ik ga dan terug omdat het gewoon uitgroeit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het dan of niet goed gelakt is of de lamp was niet goed. Sommige gebruiken een goedkope lamp en dan merk je wel een verschil. Bij mij blijft het zeker 3 weken zitten.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt UV-lampen en led-lampen. Zit ook verschil in.
Bedankt voor de reacties.

Dat klinkt goed Sophie!

Even een salon vinden die dat doet.
Wat betaal je ervoor ?
Alle reacties Link kopieren
Eviva_83 schreef:
05-08-2019 18:17
Bedankt voor de reacties.

Dat klinkt goed Sophie!

Even een salon vinden die dat doet.
Wat betaal je ervoor ?
Eerste keer een nieuwe set, €25, daarna bijwerken dipping en nieuwe lak €17. Maar moet eerlijk bekennen dat ik het bij iemand doe die het ‘s avonds aan huis doet, zal bij een grote salon wel duurder zijn neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Evievie, als ik jou was zou ik gewoon teruggaan om op zijn minst te laten fixen, anders een ander kleurtje whatever. 4 dagen en dan dit vind ik niet normaal.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven