Mode & Beauty alle pijlers

Fijnste sportleggings?

28-08-2019 06:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wat zijn de fijnste sportleggings voor fitness en hardlopen?
Hoor veel over gymshark maar zie daar ook echt iedereen mee lopen... vind ik minder leuk ;)

Oh ja, en dan ben ik ook op zoek naar tips tegen een cameltoe ;)

Hoor graag jullie suggesties!
julia86 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 09:15
15.25% gewijzigd
Leggings van Nike Pro.

Zitten heerlijk en zakken niet af.
Nike ja. Zie ik ook iedereen mee lopen maar wat maakt dat uit?
Alle reacties Link kopieren
Workout empire heeft goede en mooie
Ik heb ook reebok leggings die zijn ook goed.
Ik heb ook leggings van h&m maar daar moet je het mee treffen, sommige schijnen door
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mijn legging bij zeeman
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg blij mrtde prijs kwaliteit verhouding van de sportkleding van de Lidl.

Voor 12 e echt een prima lange legging en voor 8 een driekwart geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee van H&M. Zijn echt hele goede.
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalando.nl/under-armour-tig ... e-q11.html

Ik vind deze echt geweldig. Zakt niet af en je ziet geen oneffenheden er doorheen. Mooie stof die niet doorschijnt. Ik heb paar dagen geleden een tweede besteld, ze zijn geregeld met korting bij zalando.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst 1 van aliexpress besteld op aanraden van een vlogger. Hij zit super en schijnt niet door!

NORMOV Seamless High Waist Yoga Leggings, hier kun je hem mee vinden. Kost 8,70 euro en is er in meerdere kleuren (ik heb zwart met bijpassende sport bh, die ook top zit).
Alle reacties Link kopieren
Kaaaaaaaatje schreef:
28-08-2019 08:06
Ik ben erg blij mrtde prijs kwaliteit verhouding van de sportkleding van de Lidl.

Voor 12 e echt een prima lange legging en voor 8 een driekwart geloof ik.
Ik vind die van de lidl niet zo fijn. Stof is te dik en ze zakken af. Maar ik heb hele lange benen, kan het afzakken ook aan liggen.
Die van Nike vind ik ook heel fijn. Stof is superzacht en rekt heerlijk mee.
Tip voor de cameltoe, is een inleg kruisje.

Verder heb ik leggings van only sport deze schijnt wel wat door en één van H&M deze schijnt niet door, maar daardoor voor nu veel te heet, want dikkere stof.
Alle reacties Link kopieren
Julia86 schreef:
28-08-2019 06:28
Hi,

Wat zijn de fijnste sportleggings voor fitness en hardlopen?
Hoor veel over gymshark maar zie daar ook echt iedereen mee lopen... vind ik minder leuk ;)

Oh ja, en dan ben ik ook op zoek naar tips tegen een cameltoe ;)

Hoor graag jullie suggesties!

Ik zweer bij deze;

Afbeelding

Althans dit lijk het meest op wat ik al 10+ Jaar heb en nog steeds mooi en soepel is (bij zeer intensief gebruik de eerste jaren!).
Het grootste voordeel vind ik dat de stof vrij dik is en van stevig materiaal is en dus niet doorschijnt (altijd leuk als je met squatten andermans string kan zien enzo) :nooo:
Qua warmte heb ik geen last van de dikte, het absorbeert goed.

Mijne is trouwend een tikkie korter, net onder de knie, maar volgens mij verkopen de die nog steeds wel in de gemiddelde sportwinkel.
.
Tessa44- schreef:
28-08-2019 09:38
Tip voor de cameltoe, is een inleg kruisje.
Hou op hoor, je gaat toch niet sporten met een inlegkruisje als dat niet hoeft? Lijkt me mega oncomfortabel en broeierig.
Ik heb meestal een gewone onderbroek onder mijn sportlegging ( dus geen string) en ik heb nooit last van een cameltoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sportlegging van de Hema wel fijn. Strakke band om de buik.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze laatst gekocht, is een fijne!
https://www.decathlon.nl/p/fitness-legg ... 44&c=ZWART
ClumsyNinja schreef:
28-08-2019 10:02
Hou op hoor, je gaat toch niet sporten met een inlegkruisje als dat niet hoeft? Lijkt me mega oncomfortabel en broeierig.
Ik heb meestal een gewone onderbroek onder mijn sportlegging ( dus geen string) en ik heb nooit last van een cameltoe.
WoW kalm aan hoor... Ze vraagt toch om tips.. dit is een tip, ze hoeft het niet te doen hè!
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 13:32
24.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die under armour leggings vind ik ook prettig zitten.
Een cameltoe voorkom je door de juiste maat legging te dragen.
Al dat omhoog hijsen van een niet goed passende legging zorgt er echt vaak voor dat je m er lekker in trekt.
Eentje die goed in je taille zit zonder dat je daarvoor die legging erg omhoog te hijsen zit bij mij altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
28-08-2019 08:32
Ik heb er laatst 1 van aliexpress besteld op aanraden van een vlogger. Hij zit super en schijnt niet door!

NORMOV Seamless High Waist Yoga Leggings, hier kun je hem mee vinden. Kost 8,70 euro en is er in meerdere kleuren (ik heb zwart met bijpassende sport bh, die ook top zit).
https://nl.aliexpress.com/i/32885633399.html Bedoel je deze? Die ziet er op de foto's leuk uit! Hoe valt die qua maat? Ik heb eens iets via Ali besteld, maar daar had ik een XXL voor nodig terwijl ik normaal S/M heb.
Ik heb alleen Nike en H&M en die laatste zakt helaas af. Maar zie goede tips die ik ook ga uitproberen!
Een inlegkruisje. En nee, dit broeit of zweet niet. En al zou het zweten, dan neemt het inlegkruisje dit vocht mooi op.
Ik draag leggings van Prozis. Deze zijn online te krijgen. Met name de seamles leggings vind ik fijn. Hier heb je namelijk geen cameltoe effect, dus ook geen inlegkruisje nodig. Maar wat ik belangrijker vind; tijdens de squat schijnen ze niet door. Ze zijn er in allerlei kleuren en de prijs is (in mijn optiek) goed.
Succes en sportze!!
Alle reacties Link kopieren
Tip voor cameltoe:

Negeren. Je bent niet de eerste, niet de enige en niet de laatste.

Als we met z'n allen een beetje minder krampachtig doen over dit soort volslagen normale verschijnselen, dan wordt ons aller leven een heel stuk prettiger!

Ik koop veel sportkleding/leggings ( en zelfs een sport BH!!) Bij Decathlon. Goed prijs-kwaliteit verhouding en goed draagcomfort.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nu het liefst die van de Decathlon. Heel licht qua stof, je voelt het nauwelijks. Ik heb er ook veel van H&M, zitten ook goed maar hebben wel iets meer risico op doorschijnen. Goed in de winkel testen dus voor je hem koopt.

Ik besteed er niet teveel geld aan omdat wat ik ook koop, het toch gaat slijten aan de binnenkant van mijn benen. Nike vind ik veels te duur.
Alle reacties Link kopieren
dignity schreef:
31-08-2019 12:33
Ik draag nu het liefst die van de Decathlon. Heel licht qua stof, je voelt het nauwelijks. Ik heb er ook veel van H&M, zitten ook goed maar hebben wel iets meer risico op doorschijnen. Goed in de winkel testen dus voor je hem koopt.

Ik besteed er niet teveel geld aan omdat wat ik ook koop, het toch gaat slijten aan de binnenkant van mijn benen. Nike vind ik veels te duur.

Als ik al die tijd snelslijtende flubberbroekjes had gekocht die na een paar keer wassen al lelijk waren, was ik duurder uitgeweest dan met de twee stevige en mooi blijvende van Nike.
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
31-08-2019 12:40
Als ik al die tijd snelslijtende flubberbroekjes had gekocht die na een paar keer wassen al lelijk waren, was ik duurder uitgeweest dan met de twee stevige en mooi blijvende van Nike.
Yep, i agree
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
31-08-2019 12:40
Als ik al die tijd snelslijtende flubberbroekjes had gekocht die na een paar keer wassen al lelijk waren, was ik duurder uitgeweest dan met de twee stevige en mooi blijvende van Nike.
Dat lubberen valt echt wel mee hoor. Die van decathlon en die van de H&M lubberen bij mij helemaal niet. En slijten doen ze gewoon allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven