Mode & Beauty alle pijlers

Fijnste sportleggings?

28-08-2019 06:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wat zijn de fijnste sportleggings voor fitness en hardlopen?
Hoor veel over gymshark maar zie daar ook echt iedereen mee lopen... vind ik minder leuk ;)

Oh ja, en dan ben ik ook op zoek naar tips tegen een cameltoe ;)

Hoor graag jullie suggesties!
julia86 wijzigde dit bericht op 28-08-2019 09:15
15.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zweer bij Nike. Ik weet niet wat er anders aan is dan andere merken (zie op het oog geen verschil) maar dat zijn de enige leggings die niet afzakken of gaan omkrullen bij squatten. En ze gaan echt lang mee, die van mij zijn al een jaar of zes oud en nog steeds prima.

Dat omkrullen van de tailleband schijnt een kleine (korte) mensenprobleem te zijn.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
dignity schreef:
31-08-2019 13:55
Dat lubberen valt echt wel mee hoor. Die van decathlon en die van de H&M lubberen bij mij helemaal niet. En slijten doen ze gewoon allemaal.

Nou mijne van Nike slijten beduidend minder, en lubberen na 10 jaar nog niet. Zelfs het elastiek is nog niet eens een klein beetje verdroogd, waar ik bij een ander broekje gewoon de tailleband uit kon trekken en die voor eeuwig uitgerekt bleef.
.
H&M. Blijven heerlijk strak zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nike blijft erg mooi!.
Cameltoe kun je voorkomen door je legging niet tot onder je oksels op te trekken.
Maar dat schijnt sexy te zijn om je legging zo ver mogelijk je reet in te trekken🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
De leggings van Urban Goddess zitten het allerlekkerste, zijn van organisch katoen gemaakt en voelen superzacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven