Mode & Beauty alle pijlers

Wie weet waar dit jasje van H&M te vinden is?

29-08-2007 23:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img]fashion.blog.nl/shoppen/2007/05/30/de-winterlooks-van-h-m[/img]





en dan ben ik op zoek naar dat okergele/bruine leren jasje (A-lijn) op het 4e grote plaatje.



Online zie ik hem nergens staan en ook in de winkels hier in Nijmegen/Arnhem nog niet ontdekt.

Als iemand meer weet....let me hear!!



groetjes Warmbroodje
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens in grote filialen van H&M. En waarschijnlijk kunnen ze het in Nijmegen of Arnhem bestellen in een ander filiaal
Alle reacties Link kopieren
Hoi, die heb ik gezien bij de H&M in Utrecht (Oudegracht).

Als ik het me goed herinner, hoort deze bij de 'Clothes'-afdeling, dat is de iets duurdere afdeling van de H&M, met het oudroze label in de nek.



Dit hebben ze vooral in de grote steden inderdaad, weet niet waar je woon, maar 'Clothes' verkopen ze oa. in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. (Maar nog wel meer hoor, maar dat zou ik even vragen daar als ik jou was)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het jasje vandaag in Rotterdam gezien.
Alle reacties Link kopieren
Heej, hardstikke bedankt voor de reacties!

Niet aan gedacht dat ze ze idd misschien wel alleen in grote steden hebben.



Ik ga gauw op zoek!



groetjes WB
Alle reacties Link kopieren
Kalvertoren, Amsterdam. Ik had hem vanavond ook bijna gekocht, toch maar niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem ook suuuperleuk, maar net wat te 'ondraagbaar' voor die prijs...

Maar wil zeker nog een leren jekkie :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ben ik weer:



ik gisteren naar Rotterdam (vanuit Nijmegen), had ik eerst gebeld voor de zekerheid en 2 maten apart laten hangen....kom ik daar: zijn het niet die ik bedoel!! Balen man. Die ik bedoelde kenden ze niet en ze hingen dus ook niet in de zaak (ik was op H&M Beursplein). OOk nog naar Utrecht Oudegracht gebeld maar daar hadden ze ze ook niet, en ook niet gehad.

Wat ze wel hebben waren leren jasjes, ook die bijna die kleur maar dan met een grof wit stiksel op oa de kraag. Maar die bedoel ik dus niet.



Dus nu is mijn vraag: weten jullie zeker dat je die van het plaatje hebt gezien, zoja waar dan in Utrecht/Rotterdam en wat kost ie?



groetjes Warmbroodje
Alle reacties Link kopieren
oei warmbroodje, wat lullig... Voel me best schuldig, aangezien ik degene was die het jasje in Rotterdam had zien hangen :-(

Ik weet dus ook niet zeker of het het jasje was van de foto, maar het had dezelfde kleur en hetzelfde model, dat is alles wat ik weet....



Ik hoop dat je het jasje snel vindt!
Kan de foto niet zien van het jasje..
Alle reacties Link kopieren
Mooi is 'ie he??

Heb afgelopen maandag nog gekeken bij m'n lokale H&M,maar helaas: nog niet binnen :-(

Ik ga morgen weer even snel kijken;misschien heb ik dan meer geluk. Ik houd je op de hoogte!

x La
Alle reacties Link kopieren
Hoi Selmeetje,



je had 'm gezien in de kalvertoren zeg je.

Weet je ook nog hoe duur het jasje is?



groetjes warmbroodje
Alle reacties Link kopieren
150 Euro, maar volgens mij zat daar ook wit stiksel op. Het is wel hetzelfde model.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam en Den Haag hebben 'm sowieso.



Viel wel tegen irl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven