Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenenwinkel verkoopt het merk 'Me Too'?

20-09-2007 12:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op Wehkamp heb ik verschillende leuke laarzen van 'Me Too' gezien, omdat ik soms maat 38 heb en soms maat 39, wil ik graag eerst even passen (gewoon, old fashion, in een winkel). Wie weet waar ze dit schoenenmerk verkopen (in omgeving Amsterdam)?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen een winkel in Leeuwarden waar ze dit merk verkopen, maar dat is een beetje ver voor jou :-)

Waarom bestel je ze niet gewoon, lekker thuis passen en als het niet goed is gewoon terug sturen of laten ophalen! Ik vind het altijd juist wel handig. Het enige dat het je dan kost als ze niet passen zijn eenmalig de verzendkosten.
Alle reacties Link kopieren
Het kost je ook geen geld. Wehkamp heeft een antwoordnummer, waardoor je je pakket gratis retour kunt sturen! Even langs het postkantoor, een barcodesticker op laten plakken en je hebt er verder geen zorgen over.. Wel even de rest van de sticker bewaren totdat je antwoord krijgt van Wehkamp dat je pakket daar is gekomen.

(handig, een TNT servicepunt bij de supermarkt waar je werkt!)



En dat is echt geen probleem om 2 maatjes te bestellen, heb ik 2 dagen voor een bruiloft ook gedaan, een maatje teruggestuurd en de passende maat gehouden! :angel:
Alle reacties Link kopieren
Oh? Ik had begrepen dat je bezorg- en retourkosten moest betalen... Heb nog nooit via Wehkamp besteld, vandaar dat ik nu nog liever mijn schoenen in de winkel koop... Maar als je zeker weet dat er geen kosten aan verbonden zijn...
Alle reacties Link kopieren
hey, ik heb pas bij de wehkamp drie paar dezelfde laarzen in dezelfde maat besteld en de "mooiste" gehouden. Ik ben echt een miep betreft verkeerde stiksels enzo.

En heel makkelijk bij de praxis die andere 2 weer gratis terug laten sturen. easypeazie. Dus bestel ze maar raak, echt no problemo!
Alle reacties Link kopieren
Okidoki! Maar hoe zit het dan met betalen? En komen ze het echt bij je huis ophalen?
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik zag gisteren op de Wehkamp site een paar mooie bruine laarzen van dit merk. Denk dat ik ze ga bestellen, ze hebben goede voorwaarden wbt terug sturen en betalen.
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
Oke cool :). Dat verlaagt de drempel.
Alle reacties Link kopieren
BarbaraAnn schreef op 21 september 2007 @ 19:05:

Het kost je ook geen geld. Wehkamp heeft een antwoordnummer, waardoor je je pakket gratis retour kunt sturen! Even langs het postkantoor, een barcodesticker op laten plakken en je hebt er verder geen zorgen over.. Wel even de rest van de sticker bewaren totdat je antwoord krijgt van Wehkamp dat je pakket daar is gekomen.

(handig, een TNT servicepunt bij de supermarkt waar je werkt!)



En dat is echt geen probleem om 2 maatjes te bestellen, heb ik 2 dagen voor een bruiloft ook gedaan, een maatje teruggestuurd en de passende maat gehouden! :angel:




Klopt, het retourneren kost inderdaad geen geld. Maar de verzendkosten die je betaald hebt voor de 'heen-verzending' betaal je wel altijd, ookal stuur je de spullen terug. Tenminste zo werkt het bij mij altijd wel als ik het me goed herinner.

Maar verder vind ik het ideaal hoor!
Je betaalt altijd 4,95 verzendkosten voor het ontvangen van je bestelling. als je die terugstuurt is het terugsturen gratis, dus als je tweee paar bestelt, betaal je 1x die 4,95. Ruilen is dan wel weer gratis. In feite moet je gewoon dus 4,95 optekllen bij de prijs van je laarzen om goed te kunnen vergelijken.

Laarzen van Me Too vallen bij mij vrij groot, dus ik zou in eerste instantie voor de kleinste maat gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven